  • 1. Data: 2003-03-17 20:04:30
    Temat: Re: Odp: Mondraliński ZUS
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    "Adam" <b...@i...pl> oświadczył:

    >nie zabieraj glosu kiedy dyskuutuja starsi
    Kolejny, który potrafi ocenić wiek poprzez łącza ;-P

    >Krzysiu dam Ci dobra rade:
    Faktycznie musisz być duuużo starszy, ale z pśpiechu
    zapomniałeś założyć okulary (nie napisałem, że proszę o radę).

    >idz sie lepiej pobaw w piaskownicy.
    Nie trudź się ! Nie jesteś w stanie mnie obrazić.
    Za krótkie ręce ;-D

    A teraz przeproś za swe naganne zachowanie i wyjdź.
    --
    Krzysio

  • 2. Data: 2003-03-18 07:59:06
    Temat: Odp: Mondraliński ZUS
    Od: "Adam" <b...@i...pl>

    Użytkownik Krzysio <K...@s...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b55a9s$9q4$...@a...news.tpi.pl...

    > Nie trudź się ! Nie jesteś w stanie mnie obrazić.
    > Za krótkie ręce ;-D
    >
    > A teraz przeproś za swe naganne zachowanie i wyjdź.
    > --
    > Krzysio

    Alez ja Cie Krzysiu wcale nie obrazam to Ty zaczales obrazac mnie,ja tylko
    powtaram dobra rade ze tutaj nie piaskownica.Skoro nie potrafisz sie odniesc
    merytorycznie do poruszanego tematu wiec nie zabieraj glosu.
    Pozdrawiam
    Adam