  • 1. Data: 2003-03-12 21:08:51
    Temat: umowa posrednictwa (obrot nieruchomosciami)
    Od: "Heaven83" <H...@i...pl>

    Czy moglby mi ktos powiedziec co to jest umowa posrednictwa, a przede
    wszystkim do czego ona zobowiazuje mnie jako klienta?

    Pozdrawiam:)

    H...@i...pl

  • 2. Data: 2003-03-13 11:01:42
    Temat: Re: umowa posrednictwa (obrot nieruchomosciami)
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    > Czy moglby mi ktos powiedziec co to jest umowa posrednictwa, a przede
    > wszystkim do czego ona zobowiazuje mnie jako klienta?

    generalnie sprowadza sie do tego ze jesli posrednik pokaze ci jakies
    mieszkanie to powinno sie je kupic za jego posrednictwem (czyli mu zaplacic)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2003-03-13 12:01:25
    Od: "Heaven83" <H...@i...pl>

    Użytkownik "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b4pond$km6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Gosia
    >
    > Czyli ta umowa jest zobowiazujaca do tego ze mam kupic te mieszkanie? A co
    jesli mi sie nie spodoba? Czy to moze jest tak ze jesli mi sie spodoba to
    mam kupic tylko za pomoca tego posrednika, ktory mi je pokazal?

    Pozdrowionka
    H...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-14 18:37:03
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    > jesli mi sie nie spodoba? Czy to moze jest tak ze jesli mi sie spodoba to
    > mam kupic tylko za pomoca tego posrednika, ktory mi je pokazal?

    sorki za brak precyzji - oczywiscie chodzilo mi o to ze jesli ci sie
    mieszkanie spodoba ;) to powinno sie je kupic przez tego posrednika wlasnie

    pozdrawiam
    Gosia