  • 1. Data: 2004-04-12 07:16:37
    Temat: Spadek po osobie zmarłej
    Od: "JanuszS." <g...@p...pl>

    Witam.

    Mojemu znajomemu zmarł tata, który był posiadaczem broni, HW-94. Pistolet na
    naboje ślepe, 9mm. Na taką broń potrzebne jest pozwolenie (niestety). Pech
    chciał, że nikt w domu nie wiedział o istnieniu tej broni, była schowana.
    Dopiero podczas przeprowadzki, 1,5 roku po śmierci taty, znaleziono
    pistolet. Co teraz należy zrobić, wiem, że należało ją oddać w 30 dni po
    śmierci, a teraz. Jak kumpel pójdzie na policje to go od razu wsadzą :( Co
    powinien zrobić?

    Serdecznie, ogromnie dziękuje za pomoc w imieniu moim, kumpla i broni :)

    Pozdrawiam JanuszS.

  • 2. Data: 2004-04-13 01:34:01
    Temat: Re: Spadek po osobie zmarłej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JanuszS. wrote:

    > pistolet. Co teraz należy zrobić, wiem, że należało ją oddać w 30 dni po
    > śmierci, a teraz. Jak kumpel pójdzie na policje to go od razu wsadzą :(

    Histeryzujesz.

    Skoro nikt nie wiedział o tej broni, to gdzie przestępstwo?

    Chyba najlpiej było w momencie znalezienia skontaktować się z policją,
    żeby żelastwo zabrała w cholerę do depozytu.

  • 3. Data: 2004-04-13 03:38:01
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    > JanuszS. wrote:
    >
    > Chyba najlpiej było w momencie znalezienia skontaktować się z policją,
    > żeby żelastwo zabrała w cholerę do depozytu.

    Uwaga. Depozyt jest płatny.

  • 4. Data: 2004-04-13 06:31:42
    Od: "JanuszS." <g...@p...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > Uwaga. Depozyt jest płatny.

    Dziękuje za pocieszenie :) Dzisiaj to załatwię :)
    Pozdrawiam JanuszS.

  • 5. Data: 2004-04-13 07:26:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 13. kwietnia 2004 03:34 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Chyba najlpiej było w momencie znalezienia skontaktować się z policją,
    > żeby żelastwo zabrała w cholerę do depozytu.

    A nie prościej zakopać w ogródku i mieć święty spokój?
    Za chwilę zgnije i już.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)