  • 1. Data: 2009-05-11 08:52:04
    Temat: Spadek - jak to rozwiązać prawnie
    Od: "Gangu" <m...@o...eu>

    Witam
    Rodzice posiadający dwa mieszkania postanowili jedno z nich przepisać na mnie. W
    związku z tym mam przekazać ustaloną kwotę dwóm żonatym braciom, część w gotówce
    od razu a część po paru latach.

    Jak to zrobić żeby nie zapłacić żadnego podatku? by bracia byli zabezpieczeni i
    mieli pewność że ich spłacę? ja żebym był zabezpieczony przez zachówkami oraz
    możliwością cofnięcia darowizny?

    Czy gdyby rodzicie chcieli mi sprzedać to mieszkanie i ja bym od nich je kupił
    to jakie podatek za nie zapłacę? czy wtedy to sprzedane mieszkanei rodzinie też
    byłoby brane potem do spadku - wysokość zachówku - czy nie?

    Pozdrawiam
    Gangu24