  • 1. Data: 2009-05-11 10:19:35
    Temat: Matura a WKU
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    maturzysta dostał wezwanie na WKU w tym samym terminie, w jakim ma maturę z
    angielskiego. Zawiadamiał telefonicznie, ale powiedzieli, że jak nie
    przyjdzie, to mu karę wlepią. I co teraz? Kara albo oblana matura?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-05-11 10:59:16
    Temat: Re: Matura a WKU
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 11 Maj, 12:19, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    ? Kara albo oblana matura?

    Kara, to decyzja na którą służy odwołanie, zgodnie z KPA.
    Straszą, zakładając, że maturzysta nie zna prawa, a oni dzięki temu
    nie muszą pamiętać o jednym do ogolenia :-)

  • 3. Data: 2009-05-11 11:01:00
    Od: "ArturSZ" <a...@n...pl>

    Witam
    ja tak miałem, poszedłem prędzej i odpowiedziałem w trybie wojskowym - czyli
    bez przekleństw zrównałem z ziemią.
    Tyle tylko iż było to ponad 20 lat temu i odrazu dostałem wezwanie na
    badania wojskowe pokrywające się terminami z egzaminami na akademię i wsp
    (zdawałem wtedy na dwie uczelnie)
    Idż lub wyślij papier informujący o tym do WKU, i niech się odczepią

    --
    ArturS
    naświetlarnia drukarni PRO MEDIA Opole 442 80 11

  • 4. Data: 2009-05-11 13:50:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > angielskiego. Zawiadamiał telefonicznie, ale powiedzieli, że jak nie
    > przyjdzie, to mu karę wlepią. I co teraz? Kara albo oblana matura?

    Zjawic sie wczesniej nie moze?
    Jak im to nie bedzie tez pasowalo, to zjawic sie nastepnym mozliwym
    terminie. Posluchac co maja do powiedzenia, wypusic drugim uchem i czesc.
    Potem od kary sie odwolac. Wbrew pozorom pietro wyzej sa juz
    normalniejsi ludzie.
    Jak tez z nimi boje toczylem, ze szef WKU az sie nerwowego tiku dorobil
    na moj widok.

  • 5. Data: 2009-05-11 18:14:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 15:50
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gu9aer$571$1@inews.gazeta.pl>):

    > Zjawic sie wczesniej nie moze?

    W klubie? Komisja jest w klubie. Telefony podane na wezwaniu są nieczynne
    (,,nie ma takiego numeru''), a próba rozmowy z Urzędem Miasta kończy się
    właśnie takim stwierdzeniem.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-05-11 18:26:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > maturę z angielskiego. Zawiadamiał telefonicznie, ale powiedzieli, że
    > jak nie przyjdzie, to mu karę wlepią. I co teraz? Kara albo oblana

    Powiadomić pisemnie WKU, że w dniu wezwania stawić się nie może z ważnych
    przyczyn osobistych - konieczność zdania matury, której terminu zmienić nie
    można.

  • 7. Data: 2009-05-11 18:38:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 20:26
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gu9qog$p02$3@inews.gazeta.pl>):

    > Powiadomić pisemnie WKU, że w dniu wezwania stawić się nie może z ważnych
    > przyczyn osobistych - konieczność zdania matury, której terminu zmienić
    > nie można.

    A na jaki adres? Na wezwaniu podali adres klubu, w którym będzie
    stacjonowała komisja w danym dniu.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-05-11 19:06:52
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 11 Maj, 20:38, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > A na jaki adres? Na wezwaniu podali adres klubu, w którym będzie
    > stacjonowała komisja w danym dniu.

    Zobacz do jakiego WKU rejon w ktorym jestes zameldowany nalezy i
    znajdze adres tego WKU w Panoramie Firm i im wyslij pisemo.
    A po za tym, i tak Ci juz do woja nie wezma ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2009-05-11 19:11:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 21:06
    (autor Rafal M
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <8...@s...go
    oglegroups.com>):

    > Zobacz do jakiego WKU rejon w ktorym jestes zameldowany nalezy

    a jak to się sprawdza?

    > znajdze adres tego WKU w Panoramie Firm i im wyslij pisemo.
    > A po za tym, i tak Ci juz do woja nie wezma ;)

    No więc właśnie. Dlatego wolałbym zainteresować się tematem wspomnianego
    maturzysty. Po co mam moim, skoro mój zamknięty?

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2009-05-11 19:47:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 11 maj 2009 21:06
    > (autor Rafal M
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    oglegroups.com>):
    > a jak to się sprawdza?

    To zadzwoń do najbliższego Ci WKU i zapytaj. Jak nie pod nich będziesz
    podlegał, to i tak będą wiedzieć, pod które WKU. Albo podaj miejscowość, w
    której mieszkasz, to ktoś Ci tu sprawdzi.