  • 1. Data: 2008-04-07 08:42:37
    Temat: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "Grupy" <g...@o...pl>

    Witam,

    jak kogos zwolnic dyscyplinarnie ? Mial umowe o prace na czas okreslony
    jeden miesiac. Nie stawil sie w pracy i nie powiadomil o tym przelozonych ?

    Przemysław Piec
    Dyrektor Handlowy
    (Sales Director)

    "Lech-Pol" Spółka Jawna
    ul. Reymonta 21a
    28-300 Jędrzejów

    tel. 0048 41 386 10 14
    fax 0048 41 386 61 93
    mobile 0048 606 240 310
    e-mail : p...@l...pl
    www.lech-pol.pl

  • 2. Data: 2008-04-07 08:53:13
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 07 Apr 2008 10:42:37 +0200, Grupy napisał(a):

    > jak kogos zwolnic dyscyplinarnie ? Mial umowe o prace na czas okreslony
    > jeden miesiac. Nie stawil sie w pracy i nie powiadomil o tym
    > przelozonych

    Wezwać na piśmie do wyjaśnienia przyczyn nieobecności i wyznaczyć w tym
    celu termin. Po upływie terminu nieobecności skorzystać z możliwości,
    które daje art. 52 kp, z uwzględnieniem par. 2 i par. 3 tegoż.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2008-04-07 10:17:56
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 10:42, "Grupy" <g...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >Nie stawil sie w pracy i nie powiadomil o tym przelozonych ?

    nie stawił się 1 raz ? czy w ogóle nie przychodzi ?

    bo żeby zastosować art. 52 kodeksu pracy to jedno nie przyjście nie
    wystarcza

  • 4. Data: 2008-04-07 10:36:19
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Grupy" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jak kogos zwolnic dyscyplinarnie ? Mial umowe o prace na czas okreslony
    > jeden miesiac. Nie stawil sie w pracy i nie powiadomil o tym przelozonych
    > ?

    A ile mu płaciliście??

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2008-04-07 10:51:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek Lipski pisze:
    > A ile mu płaciliście??

    A co to ma do rzeczy ? Zmuszal go (pracownika) ktos do podpisywania
    takiej umowy ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-04-07 10:54:15
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski napisał(a):
    Nie stawil sie w pracy i nie powiadomil o

    > A ile mu płaciliście??

    A jakie to ma znaczenie? Popisał umowę, więc powinien się z niej
    wywiązać.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 7. Data: 2008-04-07 10:58:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Wezwać na piśmie do wyjaśnienia przyczyn nieobecności i wyznaczyć w tym
    > celu termin.

    Niby po co? Od razu BACH.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 8. Data: 2008-04-07 10:58:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    piotrliwszic pisze:

    > bo żeby zastosować art. 52 kodeksu pracy to jedno nie przyjście nie
    > wystarcza

    Jak najbardziej wystarcza.

  • 9. Data: 2008-04-07 11:09:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 07 Apr 2008 12:58:22 +0200, Johnson napisał(a):

    > Niby po co? Od razu BACH.

    E, przy takich BACH to mi już takie sądy ;-) odwalały sprawy ;-)

  • 10. Data: 2008-04-07 11:13:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > E, przy takich BACH to mi już takie sądy ;-) odwalały sprawy ;-)

    Po prostu nie trzeba iść w zaparte i w razie gdyby co - tzn. okazałoby
    się że ciężkiego naruszenia obowiązków pracowniczych nie ma cofamy
    oświadczenie woli, powołując się na błąd, który pracownik mógł
    oczywiście zauważyć. I mamy sprawę z głowy.