  • Data: 2003-11-26 17:53:52
    Temat: Spadek
    Od: "LeNiN" <y...@c...barg.cy (ROT13)> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Otoz zapodałem wniosek do sądu o przeprowadzenie spadku po mojej matce. Z
    niedługu bedzie rozprawa, jestem jedynym spadkobierca. Przedmiotem spadku
    jest gospodarstwo rolne, łącznie z zabudowaniami. O ile w sadzie problemow
    raczej nie bedzie to poźniej z tego co wiem bedę musiał odprowadzić podatek
    do US. I właśnie jak ten podatek oszacowac ? Sam sie mam opadatkowac czy
    ktos musi wyceniac wartosc przedmiotu spadku ? Jak to wygląda w praktyce ?

    Dziekuje
    --
    Pozdrawiam ----> Krzysztof