  • 11. Data: 2005-03-31 20:52:01
    Temat: Re: Smieszna ta policja..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w
    wiadomości news:d2hni8$9g0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > [...]
    >
    > jestes policjantem ?

    Jasnowidz?

    > a do autora watku - niech cie nie dziwi postawa policji tam prawie
    kazdy
    > zatrudniony to
    > taki co na placu od wszystkich dostawal wpier .... i teraz chce sie
    odegrac
    > na kimkoliek i za cokolwiek :-)
    > a jak juz przychodzi co do czego to spier ... gdzie piepsz rosnie jak
    mu
    > jakis lysol bejzbolem pogrozi!

    A "gdzie piepsz rosnie jak mu jakis lysol bejzbolem pogrozi!", bo nie
    wiem, gdzie uciekać? czyżby miejsce występowania tej rośliny było
    uzależnione od machania pałką?

  • 12. Data: 2005-03-31 22:05:26
    Od: "Matello" <m...@o...pl>

    Użytkownik "t3ch" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dzieki za odpowiedz, dochodow nie mam zadnych, obecnie jestem maturzysta,
    > czyli co,
    > w takim przypadku anuluja to jesli nie bede placic za mandat czy co? czy
    > czekaja az
    > dochody jakies bede mial ;) sprawa w ogole po jakims czasie ulega
    > przedawnieniu czy
    > cos takiego? No bo ze dzis nie mam dochodow to nie znaczy ze moze za rok
    > ich nie
    > bede miec:) i co wtedy?

    Wszystko zalezy od miasta w ktorym to sie stalo, stopnia balaganu w urzedach
    itd - slyszalem, ze sa miejsca gdzie potrafia nawet samochod zabrac za
    mandaty ;-) Ja w kazdym razie w zadnym wypadku nie doradzam Ci nieplacenia -
    to Twoja decyzja i zrobisz jak zechcesz. Jedno co wiem, to tyle, ze pare lat
    temu mialem bardzo podobny przypadek - przyjalem mandat i go nie zaplacilem
    (tylko ze kwota byla chyba nizsza, 200 lub 300 pln). Nie mialem wtedy
    zadnych dochodow - przyszlo pare ponaglen i sprawa ucichla, nawet zaden
    komornik sie nie odezwal. I spokoj mam do dzis. Ale byc moze mialem po
    prostu szczescie, albo koszty egzekucji przerastaly ewentualne korzysci z
    zaplaty...

    Pozdro,
    MaT

  • 13. Data: 2005-03-31 23:28:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > A skąd ja mam wiedzieć ile razy przejechałem koło niewidocznego znaku?
    > Pewnie nie raz. Nie ma w zwyczaju przeszukiwać przydrożnych zarośli w
    > poszukiwaniu przewróconych znaków, które akurat mogą zakazywać tego, czy
    > owego :-)

    No! I sam (nie)widzisz ;->

  • 14. Data: 2005-04-01 16:55:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d2i12v$o5e$3@opal.futuro.pl...

    > No! I sam (nie)widzisz ;->

    Ale i tak jak ich nie widzę, to ich nie widzę, a nie próbuję się
    domyślać, że mogły być.