  • 51. Data: 2013-06-21 06:03:06
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale dlaczego mam sie przekonac?
    > U mnie wszystko jest rosnadne i po podobnych do dotychczasowych cenach.
    > Mysle, ze dodatkowo zmiana cen powinna nastapic za rok, jak równeiz firmy
    > beda juz umialy lepiej zagospodarowywać smieci i co wazniejsze smieci beda
    > coraz bardziej posortowane.
    > Tego bede oczekiwał od swoich władz.

    przeczytales te absurdy wymyslone we wroclawiu?

    to jakbys tam mieszkal, to juz by cie dotknelo.
    Wyrzuciles notatki spiete zszywkami? albo koperty z okienkiem?
    to znaczy ze nie segregujesz i powinienes placic wyzsza stawke za odpady
    niesegregowane.

  • 52. Data: 2013-06-21 09:31:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-20 22:51, witek pisze:
    > dodatkowo z opakowan plastikowych oraz metalowych trzeba bedzie usunac
    > papierowe naklejki oraz nie beda mogly zawierac "innych materialow nie
    > podlegajacych sortowaniu (czytaj oplukane).

    I tu był mój trzeci brecht :-)
    Pal licho z wypłukaniem.
    Weź człowieku zerwij etykietę. :-)
    To się nijak ma do ekologii o ekonomii takiego sortowania nie wspominając.

  • 53. Data: 2013-06-21 09:41:48
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-21 09:31, z wrote:
    > To się nijak ma do ekologii o ekonomii takiego sortowania nie wspominając.

    No ale to przecież trzeba się przejść do swoich (samorządowych)
    wybrańców i uświadomić ich, że powinni zweryfikować swoje debilne pomysły.

    A jak nie pomoże to ich wyjeb@ć (znaczy się odwołać w referendum lokalnym).

    A następnym razem uważać kogo się wybiera.

    Narzekanie na usnecie doprawdy nie rozwiąże tych problemów.

    Piotrek

  • 55. Data: 2013-06-21 11:33:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > to nie jest istotne jak ktos wyrzuca tylko to, ze jest do tego
    > odgornie zmuszany.

    I tak i nie.
    mnie nikt nie zmuszał - po prostu ie mieści mi się to w głowie, żeby
    zakrecone wyrzucać do zwykłych smieci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 56. Data: 2013-06-21 11:33:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > lokalnym).
    >
    > A następnym razem uważać kogo się wybiera.
    >
    > Narzekanie na usnecie doprawdy nie rozwiąże tych problemów.

    Dokładnie.
    Sortuje śmieci od lat i o żadnym zrywaniu etykiet, myciu butelek itp. nie
    słyszałem.
    Zreszta "minister od smieci" zeznawał w TV ze w posorotwanych smieciach
    musi być conajmniej 60% zadeklarowanej frakcji. Wiec zostaje całkiem sporo
    na róznego rodzaju naklejki itp.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 54. Data: 2013-06-21 11:33:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > ale ona juz istnieje.
    > Prawo kontroli twoich smieci maja smieciarze. I jak dojda do wniosku,
    > ze nie sortujesz a obiecales to maja prawo podniesc ci stawke.

    To mandat, czy podniesienie stawki?
    Skoro maja być posortowane to dlaczego miałyby nie być?

    > A zapytaj kogos mieszkajacego w nowym jorku. To sie dowiesz, ze
    > policja ma prawo wlepic ci mandat jak twoje smieci nie sa posortowane,
    > albo worek ze smieciami sie rozwiazal.

    I ma to związek z polska ustawa śmieciową taki ze...?

    > U nas bedzie identycznie. Na poczatek zapewne zadanie dostanie straz
    > miejska.

    Tak. Tak. Beda ci strażnicy zaglądac w każdy kubeł i sprawdzać czy jogurt
    dopiłeś...
    No po prostu usmiałem się od rana.
    Może opowiedz dokładnie, co według ciebie będa ci straznicy robić, dlaczego
    będa to robić itd - w końcu śmiech to zdrowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 57. Data: 2013-06-21 11:33:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Wyrzuciles notatki spiete zszywkami? albo koperty z okienkiem?
    > to znaczy ze nie segregujesz i powinienes placic wyzsza stawke za

    Nie wiem o co chodzi z tym wrocławiem, bo tam nie mieszkam, wiec nie bede
    sie zagłębiał. Macie swoje władze samorządowe - rozmawiajcie.

    Ale: czy ty naprawde sądzisz, ze chodzi o jeden zeszyt?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 58. Data: 2013-06-21 14:10:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-21 11:33, Budzik pisze:

    > Zreszta "minister od smieci" zeznawał w TV ze w posorotwanych smieciach
    > musi być conajmniej 60% zadeklarowanej frakcji. Wiec zostaje całkiem sporo
    > na róznego rodzaju naklejki itp.

    To też jest zabawne. Skoro 60% to już "posortowane" to po co w ogóle to
    sortowanie w domach? I tak muszą to posortować ponownie. Na co komu tyle
    dodatkowej roboty wykonywanej przez 20 mln Polaków?

    --
    MN

  • 59. Data: 2013-06-21 14:17:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-06-21 11:33, Budzik pisze:
    > Sortuje śmieci od lat i o żadnym zrywaniu etykiet, myciu butelek itp. nie
    > słyszałem.

    Zobaczymy czy za rok napiszesz to samo :-)

    > Zreszta "minister od smieci" zeznawał w TV ze w posorotwanych smieciach
    > musi być conajmniej 60% zadeklarowanej frakcji. Wiec zostaje całkiem sporo
    > na róznego rodzaju naklejki itp.

    Bo to jest tymczasowe wymaganie _"na początek"_ potem będzie już mniej
    fajnie.
    Zresztą. Przy 60% nie było by płukania i wyciągania zszywek.

  • 60. Data: 2013-06-21 14:21:54
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-21 14:10, Marcin N pisze:

    > sortowanie w domach? I tak muszą to posortować ponownie. Na co komu tyle
    > dodatkowej roboty wykonywanej przez 20 mln Polaków?

    Żeby obywatel poczuł nad karkiem buta władzy. To bardzo ważne.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.