  • 11. Data: 2013-06-20 16:18:27
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > zapewne firmy recyclingowe juz na to wpładły i jakies magnesy wyciagają z
    > papieru frakcję metalowa.

    to nie firmy, to ty wg nowej ustawy masz oddzielic papier od niepapieru.
    Jak nie, to ci sie nalezy kara

  • 12. Data: 2013-06-20 16:20:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nieprawda.

    > Niczego nie trzeba płukac. To dopiero byłby antyeko postulat.

    to sie zdziwisz za jakis czas.

  • 13. Data: 2013-06-20 17:29:52
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-20 16:08, Budzik pisze:

    > zapewne firmy recyclingowe juz na to wpładły i jakies magnesy wyciagają z
    > papieru frakcję metalowa.

    Wyciągnij magnesem zszywkę z zeszytu (szkolnego) :D
    Poza tym - To nie są firmy recyclingowe, to są te same MPGK-i, tylko za
    3x większą kasę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 15. Data: 2013-06-20 17:30:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No i w ten sposob wlasnie podsumowales bezsens ustawy smieciowej.

    Wrzcoraj wyrzuciłem papierek na ulice.
    W ten sposób podsumowałem bzdurny system wyrzucania smieci do kosza,
    wywożenia na smietnisko itd.
    Skąd bierzesz te głupoty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 14. Data: 2013-06-20 17:30:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > to nie firmy, to ty wg nowej ustawy masz oddzielic papier od
    > niepapieru. Jak nie, to ci sie nalezy kara

    Masz jakis konkretny cel rozsiewania takich bzdur?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 16. Data: 2013-06-20 17:30:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > to sie zdziwisz za jakis czas.

    Bo?
    Sortuje smieci od dawna, wiec dla mnie wiele sie nie zmieni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 17. Data: 2013-06-20 17:31:11
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-20 16:15, witek pisze:

    > No i w ten sposob wlasnie podsumowales bezsens ustawy smieciowej.
    Ależ - merytorycznie, to ona ma sens tylko dla debili i ekoszołomów.
    Faktycznie ma ogromny sens finasowo-przekrętowy dla rajców samorządowych.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 18. Data: 2013-06-20 17:38:14
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-20 16:20, witek wrote:
    > to sie zdziwisz za jakis czas.

    Ale akurat opakowania z resztami jedzenia to spokojnie (i w majestacie
    prawa) możesz szurnąć do frakcji zmieszanych odpadów komunalnych.

    Piotrek

  • 19. Data: 2013-06-20 17:39:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-20 16:18, witek wrote:
    > to nie firmy, to ty wg nowej ustawy masz oddzielic papier od niepapieru.
    > Jak nie, to ci sie nalezy kara

    Zacytujesz? :-)

    Piotrek

  • 20. Data: 2013-06-20 17:45:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-20 12:49, jureq pisze:
> [...]
    > mieszkańców nakładać obowiązek mycia?
    >
    > Pomińmy aspekt ekologiczny - gigantyczne marnotrawstwo dobrej jakościowo

    Dostałem ulotkę od Gdyni.

    Śmieci dzielą na 5 grup:

    1. zmieszane (w tym pieluchy, mokry papier, zawartość kuwet, porcelana)

    2. plastik i metale (w tym opakowania po czipsach, wieczka po jogurtach,
    styropian, zakrętki butelek)

    3. papier i wielomateriałowe (w tym opakowania po mleku i napojach)

    4. szkło

    5. wielkogabarytowe (np. szafy, opony, AGD)

    Jak widać - trzeba mieć w domu CZTERY komory w koszu na śmieci.
    Wariactwo. Co tu komentować...

    --
    MN