  • 1. Data: 2002-09-15 20:33:17
    Temat: Sluzebnosc drogi
    Od: "Zbyszek" <z...@f...onet.pl>

    Witam.
    Prosze o rade.
    Otoz mam taka sytuacje. Wiele lat temu moj dziadek przepisal troche ziemi
    pewnej osobie, za opieke .Po jakims czasie zreflektowal sie i postanowil to
    odzyskac. Nie wnikajac w szczegoly czesc odzyskal, czesc - z powodu
    sprzedazy juz nie. I tak sie stalo, ze facet kupil wspomniana dzialke - za
    okazyjne zreszta pieniadze(szybko) ale nie zwrocil uwagi na dojazd do owej
    dzialki. A przez nieuwage urzedow dojazd zostal w mojej rodzinie. Nie ma
    zadnej sluzebnosci . Chetnie bym to sprzedal, bo to pas 4 metrowy ale w
    sumie 1 000m2.
    I wczoraj dostalem pozew do sadu o wlasnie ta sluzebnosc drogi.
    Co mozna z tym fantem zrobic.
    Na dodatek tylko powiem, ze na owej dzialce stanal dom bez zadnych pozwolen-
    samowola, tudziez inne budynki gosp.
    Dzieki z gory za odpowiedzi.
    Zbyszek