  • 1. Data: 2006-01-15 17:02:50
    Temat: Służebność??
    Od: "Kasia" <a...@o...pl>

    Jest dom. Na dole mieszka nowy właściciel, na górze ja. Są dwie klatki
    schodowe.Jedna do mojego mieszkania, druga do tego na dole. Jest piwnica, do
    której wchodzi się tylko z mojej klatki schodowej. W moim salonie jest
    strych, tam własnie zrobiłam salon,bo strych był w 80% zniszczony, poprzedni
    własciciel nie miał sprzeciwów,przyszedł nowy i żąda swoich 23 m kw strychu,
    gdzie ja mam mieszkanie. Żąda równiez wejścia do piwnicy przez moją klatkę
    schodową, a poprzedni własciciel zrobił osobne dwa wejścia. Nie chcę, zeby
    ktoś korzystał z mojej klatki schodowej, co mam zrobić z tym strychem, który
    jest w moim mieszkaniu?? Mieszkam tam już 14 lat, przez ten czas nikt się
    nie czepiał, tylko nowy własciciel teraz rości pretensje.

    ... w akcie notarialnym nie ma strychu, nie ma piwnic i nie ma klatki
    schodowej. Są to częsci niepodzielne. W akcie notarialnym nowego właściciela
    jest 157 m kw mieszkania, a tak naprawde na 168 m kw.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-15 17:53:05
    Temat: Re: Służebność??
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    jak wyglada wlasnosc calego obiektu ???

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2006-01-15 18:03:50
    Od: "Kasia" <a...@o...pl>

    PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI, KOLEŚ, KTÓRY TERAZ KUPIŁ MA 157 M KW, JA MAM
    RESZTĘ, I SĄ POMIESZCZENIA NIEPODZIELNE, O KTÓRYCH MOWA W PIERWSZYM LIŚCIE.

  • 4. Data: 2006-01-15 21:49:14
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    a kto jest wlascicielem rexzty.. Ty , On , wspolnie ???

    pozdrawiam