    From: "GoLo" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Słuzba wojskowa nie zgodna z konstytucja.
    Date: Mon, 28 Apr 2003 10:47:58 +0200

    Witam,
    wydaje mi sie ze znalazlem mozliwosc zakwestionowania powszechego obawiazku
    sluzby wojskkowej ze wzgledu na niezgodnosc tego z nasza kontytuca (fatalna
    ale jednak konstutucja - aktem nadrzednym ;). Poniewaz wczesniej nie
    inetesowalem sie tym tematem chcialbym sie dowiedziec czy kiedys byl on juz
    poruszany, jake wynikly z tego wnioski. Moze ktos inny rowniez to zauwazyl
    co ja (szczegoly puki co dla mnie), oraz najwazniejsze jezeli wszystko
    okazalo by sie prawda jak sie do tego zabrac aby zglosic sprawe do
    trybunalu.