  • 1. Data: 2005-09-07 13:09:38
    Temat: Słownik terminów, elementarz, jest coś takiego?
    Od: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl>

    Witam,

    Czy istnieje jakaś książka, z której mógłbym się dowiedzieć,
    co to jest ustawa, rozporządzenie, zarządzenie, obwieszczenie,
    oświadczenie, szczególny obowiązek i wiele, wiele innych
    tego rodzaju pojęć?

    Pozdrawiam,
    Przemek Brojewski.

  • 2. Data: 2005-09-07 13:20:54
    Temat: Re: Słownik terminów, elementarz, jest coś takiego?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Przemyslaw Brojewski napisał(a):
> [...]
    > co to jest ustawa, rozporządzenie, zarządzenie, obwieszczenie,
    > oświadczenie, szczególny obowiązek i wiele, wiele innych

    Tak.
    ENCYKLOPEDIA.
    www.encyklopedia.pwn.pl a tam =>

    USTAWA => http://encyklopedia.pwn.pl/77954_1.html
    ROZPORZĄDZENIE => http://encyklopedia.pwn.pl/64154_1.html
    ZARZĄDZENIE => http://encyklopedia.pwn.pl/83087_1.html
    Etc ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-09-07 13:54:51
    Od: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> wrote:

    > Tak.
> [...]

    O, nie doceniłem encyklopedii. Tym niemniej, mało.

    Przemek.

  • 4. Data: 2005-09-07 14:00:16
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Przemyslaw Brojewski napisał(a):

    > O, nie doceniłem encyklopedii. Tym niemniej, mało.

    A co byś chciał jeszcze ???

  • 5. Data: 2005-09-07 15:09:39
    Od: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> wrote:

    > A co byś chciał jeszcze ???

    A wiesz, to trudne pytanie. Po prostu nie wiem, czego szukam.
    Jak się dowiem, to tu wrócę.

    Przemek.

  • 6. Data: 2005-09-07 16:08:31
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Brojewski" <b...@k...p.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:dfmvrj$kie$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > A wiesz, to trudne pytanie. Po prostu nie wiem, czego szukam.
    > Jak się dowiem, to tu wrócę.

    W empiku jest jakas encyklopedia prawa, ale lepiej kupic dobry podrecznik do
    wstepu do prawoznastwa.

  • 7. Data: 2005-09-08 08:08:02
    Od: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl>

    Heming <heming@wytnij_to.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > wiadomości news:dfmvrj$kie$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > W empiku jest jakas encyklopedia prawa, ale lepiej kupic dobry podrecznik do

    O, to ma szansę być właśnie to. Czyjego autorstwa podręcznik możecie
    polecić?

    Przemek.

  • 8. Data: 2005-09-09 00:06:07
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Brojewski" <b...@k...p.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:dforh2$52m$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > O, to ma szansę być właśnie to. Czyjego autorstwa podręcznik możecie
    > polecić?

    Trudno powiedziec, bo tego jest od groma. Ja osobiscie sie uczylem z
    takiego, ktorego nie polecilbym nikomu, ale ze wzgledu na szacunek i
    sympatie do autora pomine jego nazwisko. :)