  • 51. Data: 2007-07-26 21:09:06
    Temat: Re: Skutery SM na sciezce rowerowo-pieszej
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Ale z definicji nie wynika zakaz poruszania sie innymi pojazdami po
    > sciezce rowerowej. W przypadku chodnika istnieje oddzielny zakaz
    > (wspomniany Art. 26.). Dlaczego takiego zakazu nie ma dla sciezki
    > rowerowej? Moze to jakies przeoczenie... albo znowu dorwalem jakas
    > przestarzala wersje PoRD :)

    A jak masz znak "niebieski z ludzikami" (droga przeznaczona do ruchu
    pieszych), to też "poruszanie się pojazdami nie jest zabronione?

    --
    Mariusz Lotko

  • 52. Data: 2007-07-26 21:19:35
    Od: r...@w...pl

    > Po pierwsze, jeżeli jest to motorower, to jest tym samym, czym rower.
    > Po drugie - z tego co pamiętam, ten znak mówi o drodze dla pojazdów
    > jednosladowych.

    Czyli ścigaczami, crossami a jak;P

  • 53. Data: 2007-07-27 08:17:09
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 26-07-2007 o 23:09:06 Mariusz Lotko <i...@w...pl> napisał(a):

    > A jak masz znak "niebieski z ludzikami" (droga przeznaczona do ruchu
    > pieszych), to też "poruszanie się pojazdami nie jest zabronione?

    Droga przeznaczona do ruchu pieszych lub jej czesc. Czyli - wg PoRD -
    chodnik (nie zawsze musi oznaczac chodnik w znaczeniu potocznym). Skoro
    chodnik - obowiazuja oddzielne przepisy - Art. 26.

    Ale zapytam inaczej: czy uwazasz, ze na terenie calego kraju obowiazuje
    bezwzgledny zakaz zatrzymywania sie i postoju pojazdow na chodniku? I ma
    to wynikac z definicji chodnika i jego przeznaczenia?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.