    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skrzyżowanie na parkingu...
    Date: Sat, 14 Oct 2006 09:51:47 +0200

    Witam,

    czy na parkingach obowiązują zasady ruchu drogowego?

    Bo jest sobie skrzyżowanie w kształcie litery T bez oznaczenia
    pierwszeństwa. Wg mnie wyjeżdżając z dołu w prawo mam pierwszeństwo nad
    tymi, co jadą z lewej na prawą stronę daszka. Niestety już kilka razy
    prawie nie wpieprzył we mnie jakiś mutant myśląc, że jak on se jedzie po
    prostej, to ma pierwszeństwo.

    Skłoniło mnie to do zastawiania się czy reguła prawej ręki nie jest gdzieś
    przypadkiem zastąpiona jakąś regułą prostego przejazdu? Bo w sumie na
    parkingach układ taki:

    TTTTTTTTTTT

    jest dość typowy i zazwyczaj osoby wyjeżdżające z nóżek ustępują tym, co
    zasuwają po prostej powstałej z połączenia daszków.

    --
    Jego Ponurość Tristan