  • 1. Data: 2004-12-12 18:44:12
    Temat: Skradziony samochód - składka na ubezpieczenie
    Od: leszek<m...@o...pl>

    Witam

    W maju tego roku ukradli mi samochód.Po umorzeniu śledztwa w
    połowie sierpnia Compensa wypłaciła mi odszkodowanie potrącając
    sobie drugą część składki, którą miałem zapłacić do 24-go sierpnia
    tego roku.Myślałem że to już jest koniec rozliczenia z TU. Tymczasem
    w pażdzierniku tego roku dostałem pismo w którym Compensa
    domaga sie odemnie kwoty około 170 zł na poczet drugiej raty
    ubezpieczenia,którego termin przypadał na 24 sierpnia tego roku.
    Teraz w grudniu otrzymałem kolejne pismo w którym TU domaga się
    uiszczenia przezemnie już nie 170 zł lecz 40zł strasząc mnie
    windykacją i sądem. Nic z tego nie rozumiem. Aby otrzymać
    odszkodowanie musiałem zcedować skradziony samochód na
    Compensę i zrobiłem to w Lipcu tego roku. Dlaczego mam płacić za
    coś co nie jest moją własnością od lipca tego roku .
    Proszę o pomoc .
    Pozdrawiam.
    Leszek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-12 18:56:42
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    leszek napisał(a):
    > Witam

    Nie bardzo rozumiem.. Potrącili Ci całą składkę, tak?

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 3. Data: 2004-12-12 19:35:51
    Od: leszek<m...@o...pl>

    > Nie bardzo rozumiem.. Potrącili Ci całą składkę, tak?
    > W Lutym 24-go zapłaciłem połowę składki rocznej. Drugą połowę
    miałem zaplacić do 24 sierpnia.Samochód ukradli w maju a
    odszkodowanie (minus potrącona druga rata składki) dostałem około
    15 sierpnia.Dlaczego mam płacić za coś czego nie mam od chwili cesji
    a więc od lipca.

  • 4. Data: 2004-12-12 19:37:52
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    leszek napisał(a):

> [...]
    > odszkodowanie (minus potrącona druga rata składki) dostałem około
    > 15 sierpnia.Dlaczego mam płacić za coś czego nie mam od chwili cesji

    Czyli zapłaciłeś całą składkę. Ze swojej strony jesteś w porządku, a oni
    mają bałagan. Wytłumacz im to i zapomnij.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 5. Data: 2004-12-12 21:25:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    seb wrote:

    > Czyli zapłaciłeś całą składkę. Ze swojej strony jesteś w porządku, a oni
    > mają bałagan. Wytłumacz im to i zapomnij.

    Albo olej - w końcu oni w papierach wszystko mają - i poczekaj, aż
    przekażą dane do windykacji zewnętrznej. A potem wystąp o odszkodowanie
    za naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych :-D