  • 1. Data: 2004-12-12 18:46:54
    Temat: Spadek i stopień pokrewieństwa!
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    Witam!

    Może ktoś wie, czy jeśli umiera Mama mojego ojczyma (ale nie byłem przez
    Niego adoptowany - ojczym zmarł kilka lat temu), to czy ze spadku mi się
    również coś należy (zachówek) czy totalnie 0 (zero)? Mój brat (dla
    którego mój ojczym był ojcem) otrzymał spadek, ale nawet nie przebąkiwał
    o mnie i ew. zachówku...

    TLZ

  • 2. Data: 2004-12-12 20:04:02
    Temat: Re: Spadek i stopień pokrewieństwa!
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Jeśli nie byłeś adoptowany, to niestety nie należy się nic. Nawet zachowek.
    porządek dziedziczenia - 931 i 932 kodeksu cywilnego
    zachowek - art. 991 kodeksu cywilnego
    M.

  • 3. Data: 2004-12-12 22:15:17
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    Jan Kowalski wrote:
    > Jeśli nie byłeś adoptowany, to niestety nie należy się nic. Nawet zachowek.
    > porządek dziedziczenia - 931 i 932 kodeksu cywilnego
    > zachowek - art. 991 kodeksu cywilnego

    Dziękuję za szybką i rzeczową odpowiedź!

    TLZ