    From: "upierdliwy" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skradziona karta kredytowa
    Date: Mon, 17 Mar 2003 23:26:00 +0100

    Witam wszystkich.

    Dziś po południu zorientowałem się ze nie mam swojej karty kredytowej
    (Silver Card VISA ).
    Okazało się ża jakieś sk......ny w piątek wyczyściły ją na około 3000 zł
    Ja dopiero dziś zauważyłem jej brak i zastrzegłem ją, całe popołudnie
    spędziłem na policji, szkoda gadać, szybciej wygram milion w totka niż oni
    ruszą się zeby cokolwiek zrobić w tej sprawie.
    Wszystkie transakcje dokonane za pomoca mojej karty wykonano z terminali nie
    wymagających numeru PIN , i oczywiście w żadnym z tych miejsc nie ma
    zamontowanej kamery ( to wszystko ustaliłem w ciągu 30 minut sam, wraz z
    moją narzeczoną, policja w tym czasie nie zrobiła NIC , ale to temat z innej
    bajki )

    Mam pytanie : JAK WYGLĄDAJĄ MOJE SZANSE NA ODZYSKANIE UTRACONYCH PIENIĘDZY
    ?

    i drugie pytanie : jak ta sytuacja ma się do reklamowanej idei używania
    "plastykowych pieniędzy" jako o wiele pewniejsza od noszenia przy sobie
    gotówki?
    przecież byłbym chyba zdrowo walnięty nosząc przy sobie 3000 zł w gotówce, a
    w przypadku karty kolesiom wystarczyło 90 minut na wpędzenie mnie w niezłe
    długi

    Proszę o wszelkie rady.

    Adam