eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep opoznia sie z realizacja zamowienia - jak przyspieszyc › Re: Sklep opoznia sie z realizacja zamowienia - jak przyspieszyc
  • Data: 2008-08-15 10:30:46
    Temat: Re: Sklep opoznia sie z realizacja zamowienia - jak przyspieszyc
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Grzechu" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:g83lee$3m6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Zdecydowalem kupic mebel. Poniewaz nie bylo go aktualnie na sklepowym
    > magazynie, a czas realizacji 5 dni, o ktorym poinformowal mnie sprzedawca,
    > byl do przyjecia, wiec zlozylem zamowienie i wplacilem 25% zaliczki.
    > Niestety minelo 14 dni, towaru nie ma - dzwonie co kilka dni zeby sie
    > dowiedziec kiedy bedzie, slysze, ze jutro wiec czekam nastepne 2 dni i tak
    > w kolo. Cierpliwosc mi sie konczy, wiec szukam jakiegos "haka", ktory
    > przyspieszy realizacje zamowienia.
    >
    > Czy prawo okresla jakis maksymalny termin realizacji po ktorym np. jest
    > naliczana kara za kazdy dzien zwloki albo instnieje mozliwosc odstapienia
    > od zamowienia (oczywiscie przy zwrocie zaliczki z odsetkami i jakas
    > rekompensata)?


    jezlei jest to sklep 'ulubiony' to jest to klasyczne oszustwo, poczytaj
    komentarze na jego temat

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1