  • 1. Data: 2008-01-15 16:14:25
    Temat: Sklep internetowy i akceptacja regulaminu [empik.com]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Czy jeśli sklep internetowy (empik.com) przy jestracji konta:
    1) ma punkt o akceptacji swojego regulaminu "domyślnie odhaczony"
    2) na tejże stronie nie daje *WIDOCZNEGO* linku do tegoż regulaminu
    [ link jest w dopiero w "drodnym druczku" w stopce strony ]
    3) Nie podają *jawnie* której to wersji regulaminu dotyczy akceptacja
    [ podejrzewam że w typowym większym sklepie regulamin się zmienia]

    to czy akceptacja tegoż regulaminu jest "podważalna"?

    P.S.
    Żeby nie było: chodzi mi *tępienie* złych praktyk a nie jakiś mój własny
    przypadek "po zarejestrowaniu"

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    O, czasy! O, obyczaje!