  • 1. Data: 2012-03-18 22:13:32
    Temat: Składka towarzystw ubezpieczeniowych w Funduszu Gwarancyjnym.
    Od: xxx <k...@g...pl>

    Witam. Chcę dochodzić ugody z Tow.Ubezpieczeniowym w kwestii podójnego
    ubezpieczenia OC :(
    I tu pojawia się pytanie: czy od automatycznie przedłużonej umowy OC (w
    przypadku nie poinformowania towarzystwa o rozwiązaniu umowy a
    podpisaniu polisy u innego ubezpieczyciela), towarzystwo to miało
    obowiązek uiścić w Funduszu Gwarancyjnym część tejże składki jako
    rezerwę? Chcę wnioskować o anulowanie całej kwoty wynikającej z
    automatycznie przedłużonej umowy w zamian za nową umowę , nawet w
    wyższej kwocie, ale na nowy, przyszły okres..