    From: "Zarth" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skierowanie na egzamin kontrolny na prawo jazdy
    Date: Mon, 15 Mar 2004 09:18:56 +0100

    Witam serdecznie i mam pytanie - czy policjant moze wyslac kogos
    bezposrednio na egzamin sprawdzajacy, nawet jesli nie uzyskalo sie 24 pkt.?
    Mialem taka sytuacje - nie wpuscilem kolesia ktory sie wpychal, wiec ten
    mnie zatryzmal i sie okazalo ze to jakis policjant - no i stwierdzil ze on
    uwaza ze "utarcilem zdolnosci do prowadzenia pojazdu" czy cos, i postraszyl
    mnie ze wysle mnie na egzzamin sprawdzajacy. Czy to jest mozliwe? Dodam ze
    nie zostawil mi zadnego wezwania ani nic, nie sprawdzil prawa jazdy, spisal
    tylko nr rejestracyjny auta.

    pozdro

    Zarth