  • 11. Data: 2013-08-22 23:51:51
    Temat: Re: Skarga do prokuratury na pol icjanta stojącego przy drodze...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:5216740b$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...

    > Robercie, powody znam, ale sam wiesz, że troszkę mataczysz ;-)
    >
    > Ekspedientka WIE, że z wagą coś nie jest tak. Ba, razem z koleżankami, po
    > kryjomu żeby właściciel nie widział, sprawdzała tę wagę.

    Ekspedientki, jak nawet sprawdzały, to nie są od tego i wynik ich
    sparwdzenia nie ma żadnego znaczenia.

    > Natomiast jeśli przyszłaby kontrola z PIH, to ukarana będzie i
    > ekspedientka
    > i właściciel. Problem w tym, że tu nie mamy PIH :-(

    IH (PIH zlikwidowano już dawno :-) mamy, tylko problem w tym, że jego
    stanowisko nie jest jednolite.

  • 12. Data: 2013-08-28 13:27:14
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 22 sierpnia 2013 (21:42:40) napisano:
    > No i to mniej więcej tłumaczy sytuację. Ja bym się tam ekspedienki nie
    > czepiał, bo robi, za co jej płacą. Właściciel sklepu? On chce zarabiać, a
    > skoro są tacy, co uważają, że waga jest sprawna?

    Jak już wyjmujemy analne analogie:

    Jedzie sobie samochód. Służbowy. Ze spaloną żarówką.
    Ścigamy kierowcę, czy właściciela?

    Przecież kierowca po prostu robi to, za co mu płacą...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 13. Data: 2013-08-28 22:01:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jedzie sobie samochód. Służbowy. Ze spaloną żarówką.
    > Ścigamy kierowcę, czy właściciela?

    Kierującego, bo jego obowiązkiem jest nie jechać niesparwnym pojazdem.
    Właściciel tu nie ma nic do rzeczy. Co do zasady właścicielem może być
    osoba zupełnie nie mająca pojęcia o tym, co to samochód.

    > Przecież kierowca po prostu robi to, za co mu płacą...

    No właśnie nie robi.

  • 14. Data: 2013-09-02 00:00:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Właściciel tu nie ma nic do rzeczy. Co do zasady właścicielem może być
    > osoba zupełnie nie mająca pojęcia o tym, co to samochód.

    Kto mu płaci ?