  • 1. Data: 2003-05-13 14:04:53
    Temat: Skany krzyżówek na WWW
    Od: "Noorbi" <n...@g...pl>

    Czy jako autor krzyżówki umieszczonej w czasopismie
    mam prawo do zamieszczenia jej skanu na stronie WWW?
    Czy muszę mieć na to zgodę redakcji?

    A co w przypadku gdy nie jestem autorem danego zadania,
    czy muszę uzyskać zgodę jego autora?

    ------
    Noorbi

  • 2. Data: 2003-05-13 15:34:29
    Temat: Re: Skany krzyżówek na WWW
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Czy jako autor krzyżówki umieszczonej w czasopismie
    > mam prawo do zamieszczenia jej skanu na stronie WWW?
    > Czy muszę mieć na to zgodę redakcji?

    Jeśli przekazałeś jej MAJĄTKOWE prawa autorskie i prawo
    eksploatacji na polu medialnym (konkretniej w internecie),
    to tak. Musisz sprawdzić zapisy w umowie.

    > A co w przypadku gdy nie jestem autorem danego zadania,
    > czy muszę uzyskać zgodę jego autora?

    Naturalnie.

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!