  • 1. Data: 2010-03-17 12:25:23
    Temat: Skąd "wydębnić" dane polisy OC sprawcy
    Od: "smiechu" <s...@i...pl>

    Było zdarzenie drogowe i powstała szkoda w mieniu (samochód przywalił w
    ogrodzenie).
    Sprawca podpisał notatkę że je uszkodził. Ale osoba spisująca notatkę nie
    spisała danych z polisy OC sprawcy. Wezwałem sprawcę do ujawnienia, nie
    podał. Co teraz?
    Na policję?
    Mi się wydaje, że należy już teraz do sądu go podać ale może policja
    szybciej załatwiłaby sprawę?
    Pozdr
    smiechu

  • 2. Data: 2010-03-17 12:29:08
    Temat: Re: Skąd "wydębnić" dane polisy OC sprawcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    smiechu pisze:
> [...]
    > nie podał. Co teraz?
    > Na policję?
    > Mi się wydaje, że należy już teraz do sądu go podać ale może policja

    Co to są dane z polisy OC? Jakich danych nie masz?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-17 13:21:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    smiechu w <news:hnqg4j$9e9$1@news.interia.pl>:

> [...]
    > Sprawca podpisał notatkę że je uszkodził. Ale osoba spisująca notatkę nie
    > spisała danych z polisy OC sprawcy. Wezwałem sprawcę do ujawnienia, nie

    <http://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/login.do> zarejestrować się, wypełnić
    formularz i czekać na mail do wyniku z podanym TU

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-03-17 17:36:46
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    'Tom N' pisze:
    > <http://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/login.do> zarejestrować się, wypełnić
    > formularz i czekać na mail do wyniku z podanym TU

    odpowiedź: "brak danych"

    czyli co, jest ubezpieczony a ufg nie wie gdzie czy nie jest ubezpieczony?

    andy_nek

  • 5. Data: 2010-03-17 20:03:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Kłos w <news:4ba12557$1@news.home.net.pl>:

    > odpowiedź: "brak danych"

    > czyli co, jest ubezpieczony a ufg nie wie gdzie czy nie jest ubezpieczony?

    A to już pytanie do UFG, ale ile razy pytałem, tyle razy dostałem odpowiedź
    z namiarami na TU i numerem polisy -- za każdym razem się zgadzało z tym co
    było w papierach.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-03-17 23:46:52
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 17 Mar, 18:36, Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:

    > odpowiedź: "brak danych"
    >
    > czyli co, jest ubezpieczony a ufg nie wie gdzie czy nie jest ubezpieczony?

    no to np. zglosic w PZU ;)
    https://www.pzu.pl/?nodeid=formularz_zgloszenia_szko
    dy_2

    jest tam napisane "prosimy kontynuowac rejestracje jesli sprawca jest
    ubezpieczony w PZU, lub jesli zaklad ubezpieczajacy sprawce nie jest
    znany..."

    sporo ludzi ma OC w PZU a jesli nie, to moze podadza gdzie ;)

    WS

  • 7. Data: 2010-03-18 22:02:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    'Tom N' pisze:

    > <http://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/login.do> zarejestrować się, wypełnić
    > formularz i czekać na mail do wyniku z podanym TU

    Ooo... Człowiek ciągle się uczy czegoś nowego :)