  • 1. Data: 2010-03-16 18:24:21
    Temat: Jak sie zostaje dyrektorem DOW NFZ?
    Od: Kuba <n...@b...poczty>

    Warunki naboru do NFZ są określone w art. 107 a - g ustawy
    z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej
    finansowanych ze środków publicznych.

    Art. 107a. 1. Nabór kandydatów do zatrudnienia na wolne
    stanowiska pracy w Funduszu jest otwarty i konkurencyjny.

    Na stronach wrocławskiego NFZ

    http://nfz-wroclaw.pl/?pds=przetrekr&typ=rekrutacja&
    gfd=19

    są prezentowane ogłoszenia o naborze do pracy. Ogłoszenia
    o konkursie na dyrektora nie znalazłem. Co więcej po wysłaniu przeze
    mnie zapytania do funduszu w sprawie konkursu ze strony zniknęły
    wszystkie archiwalne informacje o zatrudnieniu.
    Odpowiedzi zaś nie było.

    Informacji o konkursie na dyrektora DOW NFZ nie ma równiez
    na stronie BIP funduszu

    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=3&dzialnr=
    13

    tymczasem :
    Art. 107a. 1. 2. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się
    w Biuletynie Informacji Publicznej, o którym mowa w ustawie
    z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
    (Dz. U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.26)), oraz w miejscu
    powszechnie dostępnym w jednostce organizacyjnej, w której
    jest prowadzony nabór.

    W biuletynie są informacje o konkursie na dyrektorów innych
    oddziałów, ale dolnośląskiego - nie. Czy w tym przypadku
    uczyniono wyjątek? Wprawdzie w GW mozna było przeczytać, że

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,79448,6783910,Trw
    a_lapanka_na_dyrektora_dolnoslaskiego_NFZ.html

    ale czy to znaczy, że na referenta w funduszu trudniej
    się dostać niż na stanowisko dyrektora?

    Zapytam jeszcze raz skoro z FAQ i BIP odpowiedzi nie otrzymałem.
    Na jakiej podstawie pani dyrektor dolnośląskiego NFZ piastuje swoje stanowisko?

  • 2. Data: 2010-03-16 18:32:37
    Temat: Re: Jak sie zostaje dyrektorem DOW NFZ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kuba wrote:
    > Na jakiej podstawie pani dyrektor dolnośląskiego NFZ piastuje swoje stanowisko?

    A jakoś tak to sie zwykle z ministerialnego nadania odbywało.
    Pewnie tym razem też.