  • 1. Data: 2005-11-20 19:05:04
    Temat: Seryjny morderca naszych dzieci
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Tysiące narkomanów pod jego wpływem gwałcą i mordują nasze dzieci.
    Nadal jest legalny. Czy Sejm Rzeczypospolitej Polskiej jest całkowicie
    pozbawiony sumienia - czy może słono opłacany? Oto przykład morderczego
    narkotycznego szału...

    <uri: https://hyperreal.info/drugs/go.to/art/6054 >

    --
    Seks, seksić, seksolatki...<uri: news:pl.soc.seks.moderowana > <~|{ A.A }|
    Oh, make me over! I'm all I want to be! A walking study...in demonology!

  • 2. Data: 2005-11-20 20:10:07
    Temat: Re: Seryjny morderca naszych dzieci
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD" <a...@v...ci.uw.edu.pl>
    napisał w wiadomości news:2005112019050416807%agquarx@venusciuwedupl...

> [...]
    > jest legalny. Czy Sejm Rzeczypospolitej Polskiej jest całkowicie
    > pozbawiony sumienia - czy może słono opłacany? Oto przykład morderczego

    ja nie bardzo rozumiem co ma narkomania do jazdy po dwplywem alkoholu?

    Mam nadzieje ze autor tesktu nie sugeruje by zakazac sprzedazy alkoholu bo
    jezlei tak
    to jest niesamowciie pop. czlowiekiem. Tak w wielkim skrocie. To nie alkohol
    jest powodem
    zabijania czy gwaltow a ludzie.
    Mniejwiecej taki ma sens jak tekst w rodzaju

    " Tysiące nastolatkow przy jego uzyciu gwałcą i mordują nasze dzieci.
    Nadal jest legalny. Czy Sejm Rzeczypospolitej Polskiej jest całkowicie
    pozbawiony sumienia - czy może słono opłacany? Oto przykład morderczego
    narkotycznego szału...

    Oskarżeni o zabójstwo 6-letniego Krystiana B., przyrodnia siostra chłopca
    20-letnia Beata W. i jej chłopak 19-letni Piotr A., przyznali się do winy. 7
    lipca 2002 roku Beata W. poderżnęła chłopcu gardło, a Piotr A. rzucał w jego
    głowę cegłami. Po zabójstwie zwyrodnialcy jak niewinne owieczki brali udział
    w poszukiwaniach. Okazało się, że zabijając przyrodniego brata, Beata
    chciała się odegrać na matce i ojczymie. Oskarżonym grozi 25 lat więzienia.
    "

    wniosek? Zabronic ustawą sprzedazy i uzywania noży.

    p.

  • 3. Data: 2005-11-20 20:50:26
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Tysiące narkomanów pod jego wpływem gwałcą i mordują nasze dzieci.

    To trzeba bylo gume zalozyc, zanim zescie te dzieci wyprodukowali.
    Wychowanie dziecka tez nalezy do obowiazkow rodzicow.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-11-20 20:59:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > To trzeba bylo gume zalozyc, zanim zescie te dzieci wyprodukowali.
    > Wychowanie dziecka tez nalezy do obowiazkow rodzicow.

    O to to! I zeby wpoić temu dziecku, że ma nosić odblaski jak wraca
    wieczorem. A nie, że idzie/jedzie na rowerze potem taki/a poboczem,
    ubrany/a na czarno, pod drzewami, a potem lament jest, że był wypadek i
    kierowca winny...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-11-20 21:46:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."

    > wniosek? Zabronić ustawą sprzedaży i używania noży.

    I cegieł! Zapomniałeś o cegłach, którymi rzucali w ofiarę.

  • 6. Data: 2005-11-20 23:11:43
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 20 Nov 2005 19:05:04 +0000, *Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD*
    <news:2005112019050416807%agquarx@venusciuwedupl> napisał(a):

> [...]
    > Nadal jest legalny. Czy Sejm Rzeczypospolitej Polskiej jest całkowicie
    > pozbawiony sumienia - czy może słono opłacany? Oto przykład morderczego

    Przecież ten kierowca był pijany, a nie po narkotykach. Nie rozumiem tego
    artykułu.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2005-11-21 10:39:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."

    > I cegieł! Zapomniałeś o cegłach, którymi rzucali w ofiarę.

    :-) no tak

  • 8. Data: 2005-11-22 10:15:16
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież ten kierowca był pijany, a nie po narkotykach. Nie rozumiem tego
    > artykułu.

    Bo na dobra sprawe alkohol to tez narkotyk, i to bardzo grozny, a ze
    zalegalizowany i panstwo czerpie z tego zyski to juz inna sprawa :)

    Jacek

  • 9. Data: 2005-11-22 10:25:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bo na dobra sprawe alkohol to tez narkotyk, i to bardzo grozny, a ze
    > zalegalizowany i panstwo czerpie z tego zyski to juz inna sprawa :)

    bardziej niebezpiecznym narkotykiem jest kompter

    p.

  • 10. Data: 2005-11-22 11:50:46
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R... [Tue, 22 Nov 2005 11:25:43 +0100]:

    > bardziej niebezpiecznym narkotykiem jest kompter

    No nie wiem, po piwie już sobie parę razy skręciłam
    kostkę i wydałam fortunę na taksówki, a po komputerze
    do tej pory żadnych efektów specjalnych nie mam... ;)

    Kira