  • 1. Data: 2002-07-04 09:49:03
    Temat: Serwis i nieudolne dzialania
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Oddalem komputer do serwisu gwarancyjnego. Na twardym dysku byly dane.
    Zaznaczalem wielokrotnie serwisantowi i wlascicielowi firmy, ze tych danych
    nie moge stracic i jesli beda jakies problemy to prosze o kontakt. Mowilem
    tez, ze jesli beda mieli jakies problemy techniczne to oplace specjalistow z
    innej firmy aby to zrobili. Niestety przez nieudolnosc i bez informowania
    mnie sformatowali mi dysk twardy i nadpisali nowa wersja oprogramowania.
    Nigdzie nie wyrazilem zgody na usuniecie danych, wrecz przeiwnie (wielu
    swiadkow), w gwarancji sa tylko standardowe teksty, ze nie ponosza
    odpowiedzialnosci za utrate danych w wyniku awari (uszkodzenia sprzetu).
    Zaden sprzet sie nie uszkodzil - nic mi nie wymienili, serwisant po
    odebraniu sprzetu przy swiadkach stwierdzil, ze moje dane sa. Czy mam jakies
    szanse na rekompensate finansowa od nieudolnego serwisu? Czy mam szanse na
    drodze cywilno-prawnej domagac sie zwoich roszczen i je uzyskac?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-07 12:29:33
    Temat: Re: Serwis i nieudolne dzialania
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Moze warto byloby w pierwszej kolejnosci zglosic sie ponownie do serwisu i w
    rozmowie z szefem wyrazic swoja opinie w sprawie, waznym elementem moze byc
    zgloszenie reklamacyjne w ktorym zapewne umiesciles stosowne informacje co do
    HDD, moim zdaniem ustrata danych w Twim przypadku nie jest w zadnym rpzypadku
    zdarzeniem przypadkowym ani losowym, same przeciez te programiki sie nie
    naistlaowalu, zaproponuj serwisowi rozsadne rozwiazanie wyznacz termin, dajac
    rownoczesnie do zrozumienia, iż powaga szkody jaka Cie dotknela ma tak doniosle
    znaczenie, ze staranie sie o jej wyrownanie ma dla Ciebie zasadnicze znaczenie,
    jednak majac na uwadze zdrowy rozsadek i sznujac firme pewien jestes iz ta
    forma polubownego rozwiazania sprawy jest wystarczajaca i zamykajaca cale
    nieprzyjemne zdarzenie.

    Jesli gosciu jest inteligenty skuma o co chodzi i powinen zaproponowac cos
    milego.