  • 1. Data: 2002-07-04 08:27:45
    Temat: Wpis do KW
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Ile potencjalnie biorac moze trwac wpis do KW w Warszawie?

  • 2. Data: 2002-07-04 08:56:23
    Temat: Re: Wpis do KW
    Od: ZdroYY <z...@a...net.usun>

    On Thu, 4 Jul 2002 10:27:45 +0200, "vernon" <d...@g...com.pl>
    wrote:

    >Ile potencjalnie biorac moze trwac wpis do KW w Warszawie?

    Poczytaj sobie forum internetowe "nie daj sie developerowi" gazety
    wyborczej - z tego co pisali ludzie - potrafi to trwać i dobrze ponad
    3-4 miesiące - a ty musisz ubezpieczać dodatkowo kredyt i nikogo to
    nie interesuje. Byc moze jest to podstawa do wysunięcia jakiegoś tam
    roszczenia ale kto by tam wygrał ...

    grzesiek
    --
    Grzegorz Zdrojkowski website: http://www.btsnet.com.pl/zdroj/
    e-mail: zdroj(at)btsnet.com.pl , GSM/SMS: +48 607202909 , #GG76829

  • 3. Data: 2002-07-07 08:54:51
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    ZdroYY <z...@a...net.usun> wrote

> [...]
    Nie wiem ile w Wawie, ale ja w Łodzi czekam od października ub.r. i chyba
    na dniach odstanę - dostałem wezwanie do opłacenia 8 zł tytułem czegoś.
    Jakby co to zawsze można przyspieszyć taki wniosek - postoisz w
    gigantycznej kolejce, przedstawisza argumenty i na pewno Ci przyspieszą -
    wtedy chyba to trwa max. 1 miesiąc.

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."