    From: "Tailer" <t...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Serwis i nieudolne dzialania
    Date: Thu, 4 Jul 2002 11:49:03 +0200

    Oddalem komputer do serwisu gwarancyjnego. Na twardym dysku byly dane.
    Zaznaczalem wielokrotnie serwisantowi i wlascicielowi firmy, ze tych danych
    nie moge stracic i jesli beda jakies problemy to prosze o kontakt. Mowilem
    tez, ze jesli beda mieli jakies problemy techniczne to oplace specjalistow z
    innej firmy aby to zrobili. Niestety przez nieudolnosc i bez informowania
    mnie sformatowali mi dysk twardy i nadpisali nowa wersja oprogramowania.
    Nigdzie nie wyrazilem zgody na usuniecie danych, wrecz przeiwnie (wielu
    swiadkow), w gwarancji sa tylko standardowe teksty, ze nie ponosza
    odpowiedzialnosci za utrate danych w wyniku awari (uszkodzenia sprzetu).
    Zaden sprzet sie nie uszkodzil - nic mi nie wymienili, serwisant po
    odebraniu sprzetu przy swiadkach stwierdzil, ze moje dane sa. Czy mam jakies
    szanse na rekompensate finansowa od nieudolnego serwisu? Czy mam szanse na
    drodze cywilno-prawnej domagac sie zwoich roszczen i je uzyskac?