  • 1. Data: 2002-07-14 21:22:04
    Temat: Separacja-pytania.
    Od: Unec <u...@o...pl>

    Witam i pozdrawiam.
    Mam kilka pytan zwiazanych z separacja. Niestety moi rodzice musza na
    jakis czas zmaieszkac oddzielnie stad te pytania.
    1. Gdzie nalezy zlozyc wniosek o separacje i ile to moze kosztowac i
    jak dlugo trwa taka sprawa?
    2. Kwestia podzilau majatku: co w przypadku posiadania przez rodzicow
    domu z dzilaka, czy zostanie to podzielone po polowie i np gdy jedno z
    rodzicow postanowi zatrzymac dom to bedzie musialo splacic drugiego?
    Czy sad moze nakazac sprzedaz domu i dzialki i podzial uzyskanych w
    ten sposob pieniedzy?
    3. Czy w przypadku gdyby jedno z rodzicow stracilo mieszkanie to czy
    ja jako syn musze zapewnic mu jakies mieszkanie?
    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
    Sebastian

  • 2. Data: 2002-07-18 23:02:44
    Temat: Odp: Separacja-pytania.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Unec <u...@o...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:g...@4...com..
    .
> [...]
    > jakis czas zmaieszkac oddzielnie stad te pytania.
    > 1. Gdzie nalezy zlozyc wniosek o separacje i ile to moze kosztowac i

    Sad Okregowy . wpis do 30 do 600 zl., na to pytanie nikt nie odpowie sprawa
    sprawie nie jest równa.

    > 2. Kwestia podzilau majatku: co w przypadku posiadania przez rodzicow
    > domu z dzilaka, czy zostanie to podzielone po polowie i np gdy jedno z
    > rodzicow postanowi zatrzymac dom to bedzie musialo splacic drugiego?

    kwestia ustalen ugodowych w innym przypadku sad rozstrzygnie spór
    > Czy sad moze nakazac sprzedaz domu i dzialki i podzial uzyskanych w
    > ten sposob pieniedzy?

    moze ale raczej tego nie stosuje ,to strona wnoszaca we wniosku wypisuje jak
    to widzi w podziale co komu a strona przeciwna badz sie zgodzi badz nie i
    wtedy sad pomoze rozstrzygnac w tej kwestii spór miedzy malzonkami

    > 3. Czy w przypadku gdyby jedno z rodzicow stracilo mieszkanie to czy
    > ja jako syn musze zapewnic mu jakies mieszkanie?

    Nie .

    Sandra