  • 11. Data: 2007-01-10 08:01:51
    Temat: Re: Seks z dzieckiem ....
    Od: "Bezdomny" <y...@t...pl>

    Ra@gold napisał(a):
> [...]
    > sikam mu do ust i robię kupę w usta a ono musi to zjadać!
    >
    > Najbardziej lubię gwałcić dzieci w wieku 4-7 lat. Seks z dziećmi jest
    > cudowny!
    > Gwałcenie dzieci jest wspaniałe. Uważam tak ja Słodzik.
    >
    > Poza tym jestem Żydem i nienawidzę polski i polaków (celowo małą
    > literą)! Sram
    > swoim gównem na biało-czerwony sztandar polski i wycieram sobie nim dupę
    > oraz
    > gwałcę w dupe orła białego - godło.
    >
    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie! Śmieciu jebany..Jak
    cie znajde to ci w szambie utopie..Podajcie mi jego adres,to sprzątne to gówno...!

  • 12. Data: 2007-01-10 10:12:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Ra@gold napisał(a):
> [...]
    > oraz
    > gwałcę w dupe orła białego - godło.
    >
    > Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!

    Tu masz tępy Andrzejku klasyczny przyklad publicznego pochwalania
    przestepstwa

  • 13. Data: 2007-01-10 15:59:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > Tu masz tępy Andrzejku klasyczny przyklad publicznego pochwalania
    > przestepstwa

    Tak, jasne - tak wzrusza swoją głębią i siłą ten twój przykład, że
    każdy, kto go przeczyta zaraz sam zostanie pedofilem i zacznie dzieci po
    blokowiskach gwałcić...

    [ziew]

  • 14. Data: 2007-01-10 18:00:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> napisał w wiadomości
    > Więc miej się na baczności - bo twój post został już zgłoszony do
    > odpowiedniej komórki walki z przestępczością internetową w policji.

    Fatygowałeś się na komisariat, czy zgłosiłeś przez Internet. Raz zgłosiłem przez
    neta, to kazali mi pójść osobiście na komisariat. :|

  • 15. Data: 2007-01-10 18:07:36
    Od: Ryszard M-ski <n...@p...pl>

    Ra@gold napisał(a):
    > Ja Słodzik z Wrocławia, znany także jako Szymon Inkowski oraz Nehemiasz
    > jestem

    Nie myśl zgniłku, że w internecie jesteś anonimowy. Wcześniej niż ci się
    wydaje dobiorą się do ciebie śmierdzielu.
    --
    nie pozdrawiam
    Ryszard M-ski

  • 16. Data: 2007-01-10 18:37:19
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn"

    > Więc drżyj teraz czekając kiedy do ciebie zapukają i wsadzą do pierdla. A
    > tam pedofili nie lubią. Zgadnij co ci zrobią i którą twoją dziurę zaczną
    > zatykać współwięźniowie ...

    No to w takim razie ja już się nie będę fatygował... Takich trzeba ganic na
    początku.

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    www.lubclub.pl | www.feelthehouse.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291

  • 17. Data: 2007-01-10 18:48:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 21:14:46 +0100, SQLwysyn napisał(a):

    > Więc drżyj teraz czekając kiedy do ciebie zapukają i wsadzą do pierdla. A
    > tam pedofili nie lubią. Zgadnij co ci zrobią i którą twoją dziurę zaczną
    > zatykać współwięźniowie ...

    Pedofilom nic w więzieniu nie robią. Kiedyś tak było... Od jakiegoś czasu
    pedofile są na specjalnych oddziałach z nieagresywnymi więźniami siedzącymi
    np. za alimenty i nie mają kontaktu z "normalnymi" osadzonymi, więc
    praktycznie żadna dodatkowa kara ich nie spotyka (chyba że ze strony
    strażników).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2007-01-10 19:37:04
    Od: Jacek <j...@p...onet.pl>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > że jesteś anonimowy chowając się za aioe.org to jesteś w poważnym błędzie.

    ty jestes w powarznym blendzie cwaniaku z b3d

  • 19. Data: 2007-01-10 19:42:39
    Od: "Boels E. Bubb" <l...@h...net>

    Ryszard M-ski napisał(a):

    > Nie myśl zgniłku, że w internecie jesteś anonimowy. Wcześniej niż ci się
    > wydaje dobiorą się do ciebie śmierdzielu.
    a nie pierdol, ja jestem anonimowy jak liczba kochankuw tfojej starej :D
    jakbycos nietak to pszypomnij mi muj DNS

  • 20. Data: 2007-01-10 19:48:43
    Od: "Boels E. Bubb" <l...@h...net>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Myślimy,
    masz rozmnorzenje jaźni/spamer-trolu z b3d? (6-ty,2117 postów)
    że to co palisz nieźle posrało Ci w mózgu
    jak ty palisz to ci sie wydaje ze inni tez??