  • 11. Data: 2004-02-13 08:18:50
    Temat: Re: Sędziowie czyli kasta świętych krów [okołotopikowe]
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0gc25$gof$1@news.onet.pl...
    > Odnoszę wrażenie, że Falkenstein właśnie po to przekopuje się przez całą

    > literaturę, żeby być pewnym, że wyrok, który orzeknie będzie właściwy i
    > najlepszy z możliwych.
    > Chwała Mu za to. I wszystkim sędziom, którzy u...li mojego dłużnika i
    > wszystkich dłużników.

    Dzięki.
    A przy okazji - nie jestem sędzią, a z zasady nie lubię sobie przypisywa
    zasług i czynów, których nie dokonałem (i nie lubię jak coś mi się
    przypisuje). To co piszę to tylko projekt wyroku, który musi zaakceptować
    sędzia... Na pisaie własnych jeszcze przyjdzie (mam nadzieję) właściwy czas.

    RF

  • 12. Data: 2004-02-13 08:44:55
    Od: Mak Sym <m...@o...pl>

    Pięknego dnia 2004-02-12 16:33, grupowicz Falkenstein napisał :

    (...)

    > Wiesz co ci powiem trollu? Nic ci nie powiem, bo w zasadzie nie ma o czym
    > mówić. Jesteś po prostu prymitywny.

    Uważaj, "specjalisto", to podlega już pod obelgę. :-)

    > Kim ty jesteś by zarzucać sędziom in
    > corpore niekompetencję i nieuctwo?

    Obywatelem tego nieszczęsnego kraiku, który widzi ich liczne
    "dokonania", w sprawach gospodarczych również.

    > Ja właśnie od dwóch dni usiłuję zrozumieć o co chodzi w pewnej sprawie i
    > podjąć decyzję od której zalezy to, która z dwóch spólek upadnie a która się
    > podniesie. Każda z decyzji będzie oznaczała bezrobocie dla kilkunastu ludzi.
    > Jak dotąd przegrzebałem orzecznictwo, komentarze, całą literaturę jaka mam
    > na ten temat i nadal nie wiem. Ale zdaje się że moje kłopoty właśnie się
    > skończyły. "Pan" Maksym Kramerer z pewnością mi pomoże, wszak jest uczony,

    Odrobina myślenia jeszcze nikomu nie zaszkodziła - pracuj, pracuj. :-)
    Gdyby jeszcze innym sędziom, zamiast "odwalania" spraw, tak się chciało...

    > grzeczny i kompetentny i oczywiście w odóżnieniu ode mnie zasługuje na stan
    > spoczynku i nie podleganie pod ZUS.

    Jakoś nadal nie wytłumaczyłeś, dlaczego polskie święte krowy są
    traktowane na szczególnych zasadach.

    Pozdrówka

    Maksym Kammerer

  • 13. Data: 2004-02-13 09:59:37
    Od: "P N" <p...@W...gazeta.pl>

    Mak Sym <m...@o...pl> napisał(a):

    > Jeszcze niedawno my=B6la=B3em, =BFe w =B6miesznym kraiku zwanym Polsk=B1,=
    > ka=BFdy=20

    Co do śmieszności Polski nie będe sie spierał bo mi sie nie chce ale za to
    jestem pewien co do jednego-zabawny z ciebie gość

    > jego doros=B3y obywatel p=B3aci w jakiej=B6 formie haracz na obowi=B1zkow=
    > e=20
    > ubezpieczenie spo=B3eczne

    Tez mi sie to nie podoba,bo nie lubie panstwa opiekunczego

    > Istnieje ot=F3=BF pewna uprzywilejowana grupa pracownik=F3w, s=B3ynna z=20
    > niekompetencji, g=B3upoty, arogancji, nieuctwa itp. zalet, w swych=20
    > poczynaniach dodatkowo praktycznie bezkarna - s=EAdziowie s=B1d=F3w=20
    > powszechnych

    W kazdej grupie znajdą sie jacyś odszczepieńcy,jednak mimo wszystko ciesze
    sie ze ty nie jestes sędzią bo wtedy
    niekompetencja,glupota,arogancja,nieuctwo prawdopodobnie by osiągnęło swój
    zenit.

    > Ich dodatkowym przywilejem jest jeszcze to, =BFe nie odchodz=B1 na emeryt=
    > ur=EA=20
    > tylko w "stan spoczynku", pobieraj=B1c dotychczasow=B1 pensj=EA (tu mo=BF=
    > e si=EA=20
    > myl=EA, je=B6li chodzi o jej wysoko=B6=E6).

    Widzisz jaki jesteś poszkodowany.Zamiast szlochać trzeba bylo pomyśleć
    perspektywicznie i pójść na prawo,potem na aplikacje sedziowską i zostać
    sędzią.Nie płaciłbyś ZUS-u,odchodziłbyś w stan spoczynku i zwiedzał byś
    egzotyczne kraje.A tak masz teraz dwa wyjścia:albo trollować i wyżalać się
    albo zapisać do jakiejś tam partii,wejść do Sejmu i zrównać żołądki
    sędziowskie z twoim biednym poszkodowanym przez ustawodawcę żołądkiem.

    > Ciekaw jestem, jak to si=EA ma do konstytucyjnej, hehe=B3e, zasady r=F3wn=
    > o=B6ci=20
    > obywateli wobec prawa?

    Poczytaj sobie jakiś komentarz do konstytucji to będziesz wiedział.Szczerze
    mówiąc wątpie że bedzie ci sie chciało cokolwiek poczytac w tym
    temacie.Najłatwiej jest palnąć tekstami o nieuctwie,arogancji itp.To nie
    wymaga wysiłku.
    PS
    Wracaj do trollowania na pl.misc.militaria.Tam o sprawach merytorycznych nie
    masz pojęcia ale za to dobrze lejesz wode w kwestiach politycznych.

    Pzdr

  • 14. Data: 2004-02-13 11:27:13
    Od: Mak Sym <m...@o...pl>

    Pięknego dnia 2004-02-13 10:59, grupowicz P N napisał :

    > Co do śmieszności Polski nie będe sie spierał bo mi sie nie chce ale za to
    > jestem pewien co do jednego-zabawny z ciebie gość

    Co do zabawności to nie będę pytał, bo zupełnie nie interesuje mnie
    twoja opinia.

    > Tez mi sie to nie podoba,bo nie lubie panstwa opiekunczego

    No widzisz, w czymś się zgadzamy. ;-)

    > W kazdej grupie znajdą sie jacyś odszczepieńcy,

    Hehełe, żeby to byli odszczepieńcy - a to reguła niestety.

    > jednak mimo wszystko ciesze
    > sie ze ty nie jestes sędzią bo wtedy
    > niekompetencja,glupota,arogancja,nieuctwo prawdopodobnie by osiągnęło swój
    > zenit.

    To niemożliwe - jeżeli chodzi o ww przymioty, kasta sędziowska weszła
    już na orbitę, conajmniej okołoziemską.

    (...)

> [...]
    > mówiąc wątpie że bedzie ci sie chciało cokolwiek poczytac w tym
    > temacie.Najłatwiej jest palnąć tekstami o nieuctwie,arogancji itp.To nie

    Nie denerwuj się tak straszszsznie, źle to wpływa na zdrowie. (:-)
    Po prostu czasami brzytwa się w kieszeni otwiera...

    > PS
    > Wracaj do trollowania na pl.misc.militaria.Tam o sprawach merytorycznych nie
    > masz pojęcia ale za to dobrze lejesz wode w kwestiach politycznych.

    Misiu włochaty, ciebie tam nie widziałem ale przypuszczam, że być może
    należysz do grupy troli tkwiących w moim KF-ie, umieszczoną tam za
    bezsensowne wypowiedzi, co widać po powyższym tekście.

    > Pzdr

    Pozdrówka

    Maksym Kammerer

  • 15. Data: 2004-02-13 12:06:18
    Od: "P N" <p...@W...gazeta.pl>

    > Misiu w=B3ochaty, ciebie tam nie widzia=B3em ale przypuszczam, =BFe by=E6=
    > mo=BFe=20
    > nale=BFysz do grupy troli tkwi=B1cych w moim KF-ie, umieszczon=B1 tam za =
    >
    > bezsensowne wypowiedzi, co wida=E6 po powy=BFszym tek=B6cie.

    Byloby pieknie gdybys mnie umiescil w KF-ie,na tamtej grupie uzywam starego
    nicka do ktorego mam sentyment,chociaz jakos nie widzialem jeszcze sensu
    brania udzialu w dyskusji z Toba,chociaz moze jeszcze doznam iluminacji i
    dostapie tego zaszczytu.
    PS
    Cos nie halo z twoim kodowaniem.
    Pzdr

  • 16. Data: 2004-02-13 15:41:02
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Mak Sym" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c0i2s9$o11$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

    > mówić. Jesteś po prostu prymitywny.

    Uważaj, "specjalisto", to podlega już pod obelgę. :-)

    Bzdura. To tylko stwierdzenie faktu.

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2004-02-14 00:39:35
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Mak Sym wrote:
    > Jakoś nadal nie wytłumaczyłeś, dlaczego polskie święte krowy są
    > traktowane na szczególnych zasadach.

    poszukaj, to takich wyłączonych z powszechnego systemu znajdziesz więcej

    KG