  • 1. Data: 2004-02-12 15:11:13
    Temat: Matka ma problem z ojcem-potrzebny prawnik..?
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    Witam
    mam pytanie ,
    Problem jest taki ze moja matka ma problem z ojcem, jakies tam szykany, nie
    chce dawac kasy na dom czy cos w tym stylu.
    Ktos poradzil matce zeby zalozyla mu sprawe o szykanowanie itp....
    Mam pytanie jak to poprowadzic, ile moze kosztowac prawnik ktory pomoze
    poprowadzic ta sprawe.
    pozdrawiam
    Jacek.

    --
    Karo800
    k...@p...pl

  • 2. Data: 2004-02-14 23:09:48
    Temat: Odp: Matka ma problem z ojcem-potrzebny prawnik..?
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Karo800 <k...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c0g5er$63l$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    nie
    > chce dawac kasy na dom czy cos w tym stylu.

    co do kasy na dom powinna zlozyc o wyplate czesci wynagrodzenia do jej rak w
    sadzie rodzinnym na pokrycie kosztow zwiazanych z utrzymaniem domu

    > Ktos poradzil matce zeby zalozyla mu sprawe o szykanowanie itp....
    > Mam pytanie jak to poprowadzic, ile moze kosztowac prawnik ktory pomoze
    > poprowadzic ta sprawe.

    to nie rozwiaze problemu kasy na mieszkanie

    Sandra