    From: "P N" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sędziowie czyli kasta świętych krów [okołotopikowe]
    Date: Fri, 13 Feb 2004 09:59:37 +0000 (UTC)

    Mak Sym <m...@o...pl> napisał(a):

    > Jeszcze niedawno my=B6la=B3em, =BFe w =B6miesznym kraiku zwanym Polsk=B1,=
    > ka=BFdy=20

    Co do śmieszności Polski nie będe sie spierał bo mi sie nie chce ale za to
    jestem pewien co do jednego-zabawny z ciebie gość

    > jego doros=B3y obywatel p=B3aci w jakiej=B6 formie haracz na obowi=B1zkow=
    > e=20
    > ubezpieczenie spo=B3eczne

    Tez mi sie to nie podoba,bo nie lubie panstwa opiekunczego

    > Istnieje ot=F3=BF pewna uprzywilejowana grupa pracownik=F3w, s=B3ynna z=20
    > niekompetencji, g=B3upoty, arogancji, nieuctwa itp. zalet, w swych=20
    > poczynaniach dodatkowo praktycznie bezkarna - s=EAdziowie s=B1d=F3w=20
    > powszechnych

    W kazdej grupie znajdą sie jacyś odszczepieńcy,jednak mimo wszystko ciesze
    sie ze ty nie jestes sędzią bo wtedy
    niekompetencja,glupota,arogancja,nieuctwo prawdopodobnie by osiągnęło swój
    zenit.

    > Ich dodatkowym przywilejem jest jeszcze to, =BFe nie odchodz=B1 na emeryt=
    > ur=EA=20
    > tylko w "stan spoczynku", pobieraj=B1c dotychczasow=B1 pensj=EA (tu mo=BF=
    > e si=EA=20
    > myl=EA, je=B6li chodzi o jej wysoko=B6=E6).

    Widzisz jaki jesteś poszkodowany.Zamiast szlochać trzeba bylo pomyśleć
    perspektywicznie i pójść na prawo,potem na aplikacje sedziowską i zostać
    sędzią.Nie płaciłbyś ZUS-u,odchodziłbyś w stan spoczynku i zwiedzał byś
    egzotyczne kraje.A tak masz teraz dwa wyjścia:albo trollować i wyżalać się
    albo zapisać do jakiejś tam partii,wejść do Sejmu i zrównać żołądki
    sędziowskie z twoim biednym poszkodowanym przez ustawodawcę żołądkiem.

    > Ciekaw jestem, jak to si=EA ma do konstytucyjnej, hehe=B3e, zasady r=F3wn=
    > o=B6ci=20
    > obywateli wobec prawa?

    Poczytaj sobie jakiś komentarz do konstytucji to będziesz wiedział.Szczerze
    mówiąc wątpie że bedzie ci sie chciało cokolwiek poczytac w tym
    temacie.Najłatwiej jest palnąć tekstami o nieuctwie,arogancji itp.To nie
    wymaga wysiłku.
    PS
    Wracaj do trollowania na pl.misc.militaria.Tam o sprawach merytorycznych nie
    masz pojęcia ale za to dobrze lejesz wode w kwestiach politycznych.

    Pzdr