  • 1. Data: 2004-02-12 14:26:06
    Temat: Komórka - koszty uzyskania
    Od: KowaL <f...@b...pl>

    Przed założeniem DG posiadałem prywatny tel. komórkowy
    Czy po załozeniu DG mogę zapisac sobie rachunki za
    ten telefon jako koszty uzyskania przychodu? Czy aby to zrobić
    musze miec telefon zarejestrowany na firmę
    ( i czy musi być dodatkowo w taryfie firmowej )?

    KowaL

  • 2. Data: 2004-02-12 18:13:36
    Temat: Odp: Komórka - koszty uzyskania
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Przed założeniem DG posiadałem prywatny tel. komórkowy
    > Czy po załozeniu DG mogę zapisac sobie rachunki za
    > ten telefon jako koszty uzyskania przychodu?

    Rachunku za telefon nie możesz wliczyć w koszty
    natomiast rachunki za rozmowy już tak.

  • 3. Data: 2004-02-12 19:45:22
    Temat: Re: Komórka - koszty uzyskania
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym KowaL napisał(a):
> [...]
    > musze miec telefon zarejestrowany na firmę
    > ( i czy musi być dodatkowo w taryfie firmowej )?

    Jak jesteś Vatmanem i chcesz odliczać sobie Vat,to proponuję
    "przerejstrować" fon na "firmę".
    Masz wtedy legalną fakturę z Twoim NIP-em i całość jej możesz "dawać" w KUP.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13