  • 21. Data: 2006-01-13 12:28:55
    Temat: Re: Sędzina po wypadku
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    J.A. napisał(a):
    > Wina była nieumyślna.

    A jak miała być umyślna?

    KG

  • 22. Data: 2006-01-13 12:57:39
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Fri, 13 Jan 2006 13:28:55 +0100, na pl.soc.prawo, kam napisał(a):

    > A jak miała być umyślna?
    >
    > KG

    Źle postawione pytanie.
    Sąd stwierdził, że wina była nieumyślna.
    Reszta nas nie interesuje. Chyba, że kwestionujesz decyzję sądu.
    Mnie by bardziej interesowało jakie skutki prawne pociąga za sobą
    stwierdzenie nieumyślności w przedstawionej sytuacji.
    Może ktoś wie?

    --
    J.A.

  • 23. Data: 2006-01-13 13:13:57
    Od: extra <s...@f...com>

    J.A. wrote:

    > Źle postawione pytanie.
    > Sąd stwierdził, że wina była nieumyślna.

    Zaden sad nie stwierdzil, bo kurewka schowala sie za immunitetem i
    sprawy nie bylo w ogole.

    > Reszta nas nie interesuje. Chyba, że kwestionujesz decyzję sądu.

    Ktorego? Przeciez kurwa schowala sie za immunitetem.

    > Mnie by bardziej interesowało jakie skutki prawne pociąga za sobą
    > stwierdzenie nieumyślności w przedstawionej sytuacji.
    > Może ktoś wie?

    Czyje rece byly na kierownicy?

  • 24. Data: 2006-01-13 13:19:41
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Fri, 13 Jan 2006 13:13:57 GMT, na pl.soc.prawo, extra napisał(a):

    > Zaden sad nie stwierdzil

    Stwierdził to Sąd Apelacyjny w Łodzi.
    W cytowanym artykule było to stwierdzone wyraźnie.
    Czasami nad czytanym tekstem dobrze jest się trochę skupić.

    --
    J.A.

  • 25. Data: 2006-01-13 13:32:13
    Od: extra <s...@f...com>

    J.A. wrote:

    > Stwierdził to Sąd Apelacyjny w Łodzi.
    > W cytowanym artykule było to stwierdzone wyraźnie.
    > Czasami nad czytanym tekstem dobrze jest się trochę skupić.

    Najlepiej zeby zastanowil sie autor knota. Inne zrodla twierdza ze to
    nie sad a toto od dyscyplinowania kurewek w togach.

  • 26. Data: 2006-01-13 13:34:49
    Od: extra <s...@f...com>

    Mieczysław wrote:

    > Nie zgodzę się że tylko przepisów. Przepisy nie zabraniają zrzec się
    > immunitetu w konkretnej sprawie - a więc to sprawa także osobistego honoru
    > i odpowiedzialności za swoje postępowanie.

    Oczekujesz honoru od burdelu kierowanego przez takia sama kurewke w
    todze? Po wyroku w sprawie Sokolowskiego tamten zachowuje sie jak pewne
    zwierzatko po zaaplikowaniu sliny w oczy.

  • 27. Data: 2006-01-13 13:36:24
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Fri, 13 Jan 2006 13:32:13 GMT, na pl.soc.prawo, extra napisał(a):

    > Najlepiej zeby zastanowil sie autor knota. Inne zrodla twierdza ze to
    > nie sad a toto od dyscyplinowania kurewek w togach.

    A ten Sąd Apelacyjny w Łodzi, to go w ogóle nie było?

    http://wiadomosci.o2.pl/?s=513&t=5466

    Myślisz, że gdy sobie sypniesz wulgaryzmem to ci racja w mózgu
    wzrośnie?

    --
    J.A.

  • 28. Data: 2006-01-13 15:13:05
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    J.A. napisał(a):
> [...]
    > Mnie by bardziej interesowało jakie skutki prawne pociąga za sobą
    > stwierdzenie nieumyślności w przedstawionej sytuacji.

    Spowodowanie wypadku zawsze jest nieumyślne.

    KG

  • 29. Data: 2006-01-13 16:23:16
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Fri, 13 Jan 2006 16:13:05 +0100, na pl.soc.prawo, kam napisał(a):

    > Spowodowanie wypadku zawsze jest nieumyślne.
    >
    > KG

    Kiedyś byłem świadkiem zdarzenia, gdy ciężarówka walnęła w nyskę
    swoją przyczepą i wyglądało to na działanie celowe, więc chyba
    nie do końca masz rację.

    --
    J.A.

  • 30. Data: 2006-01-13 17:15:19
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    J.A. napisał(a):
    > Kiedyś byłem świadkiem zdarzenia, gdy ciężarówka walnęła w nyskę
    > swoją przyczepą i wyglądało to na działanie celowe, więc chyba
    > nie do końca masz rację.

    Jeśli było celowe działanie, to nie jest to wypadek w rozumieniu kodeksu
    karnego, a jakieś inne umyślne przestępstwo - samochód jest tylko
    narzędziem.

    KG