  • 21. Data: 2005-04-15 15:32:34
    Temat: Re: Sciga mnie wierzyciel na kwote 65,11... pytanie...ostatnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pietia wrote:

    > Ja naprawde zaplace, ale za 14 dni ;)

    Tylko uwaga: zapłać wierzycielowi (czyli temu Dialogowi), a nie tej
    całej firmie windykacyjnej.

  • 22. Data: 2005-04-15 15:39:06
    Od: "Pietia" <p...@k...homelinux.net>

    > Tylko uwaga: zapłać wierzycielowi (czyli temu Dialogowi), a nie tej
    > całej firmie windykacyjnej.

    Moglbys rozwinac dlaczego tak wlasnie zrobic? :)

  • 23. Data: 2005-04-15 19:25:39
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia 15 Apr 2005 17:39:06 +0200, Pietia napisał(a):

    > Moglbys rozwinac dlaczego tak wlasnie zrobic? :)

    bo firmie windykacyjnej nie jest nic winien.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 24. Data: 2005-04-15 20:31:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pietia wrote:

    > Moglbys rozwinac dlaczego tak wlasnie zrobic? :)

    Bo (a) winien jesteś Dialogowi
    (b) istnieje duża szansa, że firma 'windykacyjna' weźmie sobie
    'prowizję' 50% lub lepiej - i tak możesz spłacać w nieskończoność

    Na sprzedaż długu zgody nie wyrażałeś, więc nawe jeśli twierdzą, że coś
    takiego miało miejsce, transakcja była nielegalna.

    Takwięc wierzycielem nadal pozostaje Dialog.

  • 25. Data: 2005-04-15 23:03:01
    Od: Pietia <p...@k...homelinux.net>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in news:d3p8b9$ig9
    $...@o...futuro.pl:

    > Bo (a) winien jesteś Dialogowi
    > (b) istnieje du?a szansa, ?e firma 'windykacyjna' we?mie sobie
    > 'prowizj?' 50% lub lepiej - i tak mo?esz sp?aca? w niesko?czonoś?

    > Takwi?c wierzycielem nadal pozostaje Dialog.

    OK, przekonaliscie mnie :)
    Dziekuje :)

  • 26. Data: 2005-04-17 15:30:27
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    >
    > Na sprzedaż długu zgody nie wyrażałeś, więc nawe jeśli twierdzą, że coś
    > takiego miało miejsce, transakcja była nielegalna.

    Prawda, ale nie do końca. Na sprzedaż długu dłużnik nie musi wyrazić zgody,
    natomiast _musi_ zostać poinformowany o przekazaniu wierzytelności. Jak
    mniemam takiej informacji nie dostałeś. Jak będziesz miał pieniądze to
    wpłać Dialogowi kwotę z faktury i po zabawie.

    Chyba, że lubisz pisać, wtedy jeszcze możesz złożyć do prokuratury
    doniesienie o próbie wyłudzenia. Firma windykacyjna domaga się od ciebie
    pieniędzy, chociaż nic im nie jesteś winien.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>