  • Data: 2005-04-14 08:49:08
    Temat: Sciga mnie wierzyciel na kwote 65,11... pytanie...
    Od: "Pietia" <p...@k...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zarejestrowal kiedys telefon w telefoni Dialog. Pod koniec umowy musialem
    wyjechac za granice, przez co nie zaplacilem ostatniej faktury. Od tego czasu
    minal rok, wrocilem niedawno. Przegladam listy, a tam wezwanie do zaplaty od
    firmy obracajacej wierzytelnosciami.

    Kwota do zaplaty: 65,11 zl

    Dzwonili do mnie i powiedzieli ze czas do 8. kwietnia inaczej sady, etc.
    Nie zaplacilem (pominmy to dlaczego - bo to nie ma znaczenia ;))

    Dzwonili wczoraj (13. kwietnia), ze 14.04 ostateczny termin bo sady, etc.

    Moje pytania sa nastepujace:
    1) Czy faktycznie moga o taka kwote wystapic na droga sadowa?
    2) Jak juz przegram to czy bede karany??
    3) Jakie moga byc koszty takiej operacji?
    4) Jakies propozycje jak przekonac ich do tego zeby odpuscili mi jeszcze ze 2
    tygodnie? ;)

    Pozdrawiam
    Pietia

    PS. Nie skaczcie na mnie ze to 65,11... :P Chwilowo mam inne wydatki ;)