  • 1. Data: 2004-10-30 15:02:16
    Temat: Sciezka odwolan od decyzji prokuratury
    Od: "wd" <w...@p...fm>

    Zlozylem doniesienie o popelnieniu przestepstwa do prokuratury rejonowej.
    Po pewnym czasie otrzymalem decyzje o umorzeniu postepowania, na ktora
    zlozylem
    zazalenie do sadu, ktory przekazal ja do rozpatrzenia prokuraturze okregowej.
    Prokuratura okregowa rowniez odrzucila zazalenie.

    Jaka mam mozliwosc odwolania od decyzji prokuratury okregowej?
    Jak wyglada sciezka odwolan, ktora musialbym przejsc w najmniej korzystnym dla
    mnie przypadku?
    Czy moze istnieje jakis serwis internetowy, ktory moglbym znalezc odpowiedzi
    na
    takie pytania?

  • 2. Data: 2004-10-30 15:22:12
    Temat: Re: Sciezka odwolan od decyzji prokuratury
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    wd wrote:
    > Jaka mam mozliwosc odwolania od decyzji prokuratury okregowej?

    ile razy jeszcze się spytasz?

> [...]
    > mnie przypadku?
    > Czy moze istnieje jakis serwis internetowy, ktory moglbym znalezc odpowiedzi

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    kodeks postępowania karnego art.306, art.330, art.55§1

    KG