  • 1. Data: 2005-02-21 13:50:05
    Temat: Schemat rozprawy w postepowaniu administracyjnym
    Od: "lubow" <t...@w...pl>

    Czesc,
    Czy ktos natrafil w sieci na schemat rozprawy w postepowaniu
    administracyjnym i sądowo -
    administracyjnym.
    (przykłady, orzecznictwo w tych postepowaniach (co sąd zarządził w danych
    postepowaniach) najaktualniejsza sprawa.
    Zasada jawności w postepowaniu administracji publicznej
    Przesłanki przeprowadzenia rozprawy (osobno w ww popstepowaniach) czynnosci
    przygotowawcze.

    Nie moge tego znalezc w archiwum grupy :(

    Potrzebuje to do pracy magisterskiej.

    Dzieki za wszelka pomoc

  • 2. Data: 2005-02-21 22:58:29
    Od: "ewa" <k...@w...pl>

    > Nie moge tego znalezc w archiwum grupy :(
    >
    > Potrzebuje to do pracy magisterskiej.

    hmmm..... naprawdę chcesz pisać pracę magisterską w oparciu o dyskusje
    prowadzone na grupie?
    Za moich czasów to by było nie do pomyślenia (jak ta nauka poszła do
    przodu).
    Powodzenia w poszukiwaniach ( sugeruję jednak w ... bibliotece)
    Ewa

  • 3. Data: 2005-02-22 08:52:04
    Od: "lubow" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ewa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przodu).
    > Powodzenia w poszukiwaniach ( sugeruję jednak w ... bibliotece)

    Chodziło mi o link który ktoś mógł z grupy mieć do stron internetowych - a
    nie o wypowiedzi na grupie :)

    Pozdr,
    L.