  • 1. Data: 2005-02-21 12:38:13
    Temat: czy jest w trojmiescie prawniik, ktory chcialby sie zajac (za procent uzyskanego odszkodowania)...
    Od: anty <h...@h...net>

    ...wyegzekwowaniem w moim imieniu majatkowych praw autorskich w
    nastepujacych przypadkach:

    - 4 oddzielne przypadki, ale "w serii" (i o identycznym charakterze
    sprawy) wykorzystania mojego zdjecia na produkowanym masowo,
    "komercyjnym" zuzywalnym produkcie, ktorego "wystroj" plastyczny jest
    jego immanentna cecha (do tego stopnia, ze nawet te przedmioty "w ogole"
    (a nie te "moje") sa powszechnie "stosowanym" materioalem kolekcjonerskim)
    (obiekty z nielegalnie uzytymi zdjeciami mojego autorstwa dystrybuowane
    przez firme polska, w Polsce)

    - 1 przypadek wykorzystanaia bez mojej wiedzy zdejcia przez firme
    przemyslu ciezkiego, w leaflecie reklamowym
    - w Norwegii