  • 1. Data: 2002-10-01 12:35:58
    Temat: Sasiedzi (dokladnie jedna rodzina) - wulgarne nastawienie
    Od: Lukasz <a...@2...pl>

    Cze,

    Mam sasiadow którzy sa wobec mnie i mojej rodziny nastawieni - wulgarnie
    (wyzwają od różnych po prostu ludzie na "poziomie"), groza nam. Nasyłają
    "Straz Miejska" i rozne inspekcje (-moj tata ma firme-np. ekologiczna z
    powodu duzego halasu, Pan inspektor powiedzial ze wezwanie bylo bez
    podstawne). Czy mozna cos zrobic prawnie/legalnie, zeby przestali.??

    Czy kamery (monitoring firmy, z mikrofonem lub bez) moze byc dowodem w
    sadzie?

    Konflikt trwa juz nascie lat nie wiem czy mam opisac wszystko?, ale
    ostatnio bardzo sie to nasililo...

    Z gory dziekuje
    Lukasz
    A...@2...pl