  • 1. Data: 2003-08-01 08:25:04
    Temat: Sąsiad 'pseudo' rolnik
    Od: "Zygi" <w...@w...pl>

    Halosien,
    mam takiego sąsiada który twierdzi że jest rolnikiem. Ma kilkadziesiąd owiec
    kilka cieląt ale rolnik i gospodarz z niego jak z koziej .... trąba.
    Wszystkie jego zwierzęta biegaja po okolicy zupełnie puszczone w samopas.
    Sytuacja jest tym śmieszniejsza że dzieję sie to jeszcze w granicach
    Wrocławia. Tuż koło mojego domu kilka razy dziennie słychać ostre hamowanie
    samochodów bo zwierzęta tarasują drogę , parę razy wpadły mi do ogrodu.
    Sąsiad na zwracaną mu uwagę zupełnie nie reaguje. Jak mogę go zmusic do tego
    żeby zaczął pilnować tych miłych skąd innąd zwirząt (a już na pewno
    mądrzejszych od niego :) ). Ostatnio okolo godziny 6 rano obudzilo mnie
    hrumkanie spacerujących po drodze świnek :))
    narka marcin
    ______________ Marcin
    Zygadlo ICQ#: 346668325 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 2. Data: 2003-08-01 08:40:27
    Temat: Re: Sąsiad 'pseudo' rolnik
    Od: "Jacek Jankowski" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > narka marcin
    Marcin
    > Zygadlo ICQ#: 346668325 Current ICQ status: + More ways to contact me

    Proponuje rozwiązanie "chlopskie" jak kolejny raz wejdzie Ci świnka czy inna
    owieczka do ogródu, poprostu ja zamknij w jakims chlewkiku czy małej
    zagrodzie - jesli "gospodarz" pozwala aby wchodziła na twój teren bez
    twojego pozwolenia niech się liczy z tym ze moze stracić zwierzaka.

    Albo powiedz Panu Sąsiadowi ze następnym razem wywiezeisz swiniaka na targ
    albo do rzezni

    JJ
    www.gumik.git.pl

  • 3. Data: 2003-08-02 09:37:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    | zagrodzie - jesli "gospodarz" pozwala aby wchodziła na twój teren bez
    | twojego pozwolenia niech się liczy z tym ze moze stracić zwierzaka.

    Stracić nie straci. Ale musi wyrównać straty.

    | Albo powiedz Panu Sąsiadowi ze następnym razem wywiezeisz swiniaka na targ
    | albo do rzezni

    A to już będzie kradzież, więc raczej odradzam.