  • 1. Data: 2003-08-01 08:13:33
    Temat: Gdy jeden z małżonków nie chce rozwodu?
    Od: "Adam Satora" <f...@p...onet.pl>

    Gdy jest rozprawa rozwodowa i jedna ze stron (nie wnosząca pozwu) nie zgadza
    się na rozwód, twierdząc że córka 14 letnia na tym ucierpi. I tu mam
    pytanie? Czy taka sprawa może nie zakończyć się rozwodem? Czy takie sprawy
    są trudniejsze i dłużej ciągną się (niż zwykle 2 posiedzenia Sądu -
    pojednawcze i końcowe)
    Proszę o rzucenie jakiegoś światła na tą sprawę.

  • 2. Data: 2003-08-01 09:39:07
    Temat: Odp: Gdy jeden z małżonków nie chce rozwodu?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Adam Satora <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:8...@a...torun.dialup.inetia.
    pl...
> [...]
    > pytanie? Czy taka sprawa może nie zakończyć się rozwodem? Czy takie sprawy
    > są trudniejsze i dłużej ciągną się (niż zwykle 2 posiedzenia Sądu -

    każdy spór wydłuza postepowanie jednak zwraca się uwagę na spotykane stany
    napięcia miedzy małżonkami ubiegajacymi sie o rozwód , ktore to stany
    stwarzają tak niekorzystne warunki życia i rozwoju dzieci ,że wzgląd na ich
    dobro nie stoją na przeszkodzie przy udzieleniu rozwodu wiec caly material
    dowodowy w sprawie zdecyduje czy dobro dzieci bedzie sie sprzeciwialo
    takiej decyzji na podst. obowiazujacych przepisów sąd zadecyduje na podst.
    okolicznosci ,czy i jaki wpływ na sytuacje wspolnych dzieci wywrze
    rozstrzygniecie w sprawie orzekajace lub oddalajace

    Sandra