  • 71. Data: 2007-02-25 19:13:06
    Temat: Re: Sąsiad grozi procesem cywilnym
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 25.02.2007 Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:

    >> Dnia 24.02.2007 Sowiecki Agent
    .pl> napisał/a:
    >> ^^^^^^^^^^??
    >> Jesteś pederastą?
    >
    > nawet jezeli to co ?

    ...to lecz się.

    > Przynajmniej nie mam najebane.

    Jak to nie? :] I to podwójnie: i w głowie, i "gdzieś jeszcze"...
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"

  • 72. Data: 2007-02-26 08:06:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 24 Feb 2007 14:44:53 +0100,
    Janek <n...@a...pl> screamed:

    > Fakt, że zupełnie bezpodstawnie mnie obrażasz i wyciągasz tak daleko
    > idące wnioski nie najlepiej o Tobie świadczy. Mam nadzieję, że "na żywo"
    > nie jesteś takim upartym, głuchym na argumenty typem.

    Moja rada jest taka:
    1. prześledzić cały wątek z wypowiedziami ww jegomościa.
    2. wyciągnąć wnioski.
    3. przestać kopać się z (głupim) koniem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 09:06:44 user up 11264 days, 21:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Love is temporary insanity curable by marriage. -- Ambrose Bierce

  • 73. Data: 2007-02-26 08:17:18
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Artur M. Piwko wrote:

    > 3. przestać kopać się z (głupim) koniem.

    Zwłaszcza, że "koń" jest chyba uwięziony (w szpitalu?) przez agentów i
    kosmitów :)