eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac? › Sasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac?
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac?
    Date: Wed, 15 Nov 2006 17:25:53 +0100

    Sytuacja jest nastpeujaca:
    stara kamienica - zabytek. Jeden pion kanalizacyjny, przez to niektorzy
    maja wspolne lazienki i WC.
    Ja mieszkam na parterze, wspomnieny sasiad na pietrze.Nade mna. Sasiad
    niedawno sie wprowadzil. Popzrednicy zrobili prowizoryczny natrysk w pokoju
    nad nami. Jako ze to juz bylo zanim my sie nascie lat temu wprowadzilismy
    nie burzylismy sie. Nie wiem czy kiedykolwiek bylo to zglaszane. Kilka razy
    zalano moja sypialnie.
    Teraz ten nowy sasiad wpadl na pomysl zeby zbudowac full wypas lazienke z
    "kiblem", wlasnie w tym pokoju. Chce poprowadzic rure kanalizacyjna na
    zewnatrz kamienicy i po elewacji wprowadzic ja w kanal. dostal zgode z
    ZBMu, ktory dal warunek - zgode wspolnoty mieszkaniowej. Czyli wiekszosci.
    Tyle ze poza nami to innych to ani zebi ani grzeje wiec zapewne sie zgodza.
    Nie wiem czy to ma znaczenie, ale mam wlasnosc swego mieszkania.
    Chce to zablokowac bo mam dosyc kapiacej wody przez zyrandol, jak pomysle
    ze nastepnym razem moze to byc mocz to mnie skreca.
    Dzieki

    --
    co słucham:
    od zawsze: http://imagegen.last.fm/pliscnd/otracks/the_foe.gif