eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac? › Re: Sasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac?
  • Data: 2006-11-17 07:25:53
    Temat: Re: Sasiad chce budowac WC nad moja sypialnia - da sie to jakos zablokwac?
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:1c6s50kg9i1im$.1azxqyr7psyj3$.dlg@40tude.net...
    > Teraz ten nowy sasiad wpadl na pomysl zeby zbudowac full wypas lazienke
    > "kiblem", wlasnie w tym pokoju. Chce poprowadzic rure kanalizacyjna na
    > zewnatrz kamienicy i po elewacji wprowadzic ja w kanal. dostal zgode z

    IMO facet powinien mieć na to projekt i co najmniej zgłoszenie do wydziału
    Architektury o ile nie pozwolenie na budowę.
    Przejedź siędo Inspektoratu Budowlanego i pogadaj - zdaję mi się e gościu
    nie może czegoś takiego zrobić. Łazienki jako pomieszczeniamuszą spłniać
    dość rygorystyczne warunki - np musi być w nich wentylacja itd...

    --
    pozdr
    P.