  • 1. Data: 2003-07-21 19:53:36
    Temat: Czemu mi nikt nie chce pomóc?
    Od: "Justine" <l...@k...pl>

    Witam wszystkich!
    Posłuchajcie, czemu nikt mi nie chce pomóc?
    Wysłałam 2 posty na listę i nie dostałam żadnej odpowiedzi! Może zna się
    ktoś na tej całej biurokracji?
    Pozdrawiam wszystkich
    Justine

  • 2. Data: 2003-07-21 20:29:24
    Temat: Re: Czemu mi nikt nie chce pomóc?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Justyna! Zadajesz pytania, na które trudno o odpowiedź. Nie napisałaś, dla
    czego oblałaś egzamin zawodowy. Nie napisałaś co to za egzamin zawodowy. Na
    tej grupie nie ma jasnowidzów.

  • 3. Data: 2003-07-21 20:38:13
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-21 21:53, Justine napisał(a):

    >Posłuchajcie, czemu nikt mi nie chce pomóc?
    >Wysłałam 2 posty na listę i nie dostałam żadnej odpowiedzi! Może zna się
    >ktoś na tej całej biurokracji?

    Ja Ci chcę pomóc, ale nie wiem, czy umiem. Co się stało?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918